Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pippi ville jo begynne på skolen slik at også hun fikk ferie! ;-)

Jeg skjønner jo at det ikke er sammenlignbart, men det som gjør det kjedelig med "permanent ferie" er vel først og fremst _grunnen_ til at man ikke kan jobbe? Alderspensjonister har jo også permanent ferie, og det virker jo på meg som om det ikke er mengden fritid det eventuelt klages over fra den kanten.

Ja det er i grunnen verst å være syk og ikke klare noe. 

Sett opp et fuglebrett utenfor kjøkkenvinduet og kjøp deg en fuglebok og se hvor mange arter du ser utover høsten og vinteren. :) Kjøp deg en notisbok og noter hvilke arter du ser og hvor mange av hvert slag, så kan du følge det utover. :) Om jeg en sjelden gang er hjemme på dagtid kan jeg sitte lenge og se på fuglebrettet og ta bilder av småtassene. :)

Ja det var jo en god ide, kanskje det kommer fugler da. Ingen her nå. 

Ja det var jo en god ide, kanskje det kommer fugler da. Ingen her nå. 

Det sa min kjære også for noen år siden, da jeg spurte om han pleide å mate fuglene der han bor. "Nei, her er jo ingen fugler!" sa han. Jeg fikk satt opp et fuglebrett og nå mater vi for harde livet året rundt! Har sett over 20 ulike arter i hagen og koser oss som bare det med alle småfuglene våre. :) De kommer jo ikke om det ikke er mat å finne. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...