AnonymBruker Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Har du hypnotisert en fugl før? Jeg fikk ideen da jeg hørte at det var så lett å hypnotisere høns Men hvordan visste jeg jo ikke. Jeg hadde en undulat for mange år siden, den var veldig snill, men den hadde også perioder der den var humørsyk og jeg slettes ikke fikk lov til å stikke handa inn i buret og ta den ut, da ville den bare bite meg.Men straks jeg hypnotiserte den ble den en helt annen fugl. Det var helt sykt å se på. Det tok ikke lange tiden, før den la hodet bakover, øynene var hetl paralysert og dunene på toppen av hodet stod liksom rett opp... Den stod helt stille og når jeg stakk fingeren bort satt den seg på den, lydig. Det var nesten som "ditt ønske er min lov". Så tok jeg den ut og bort til nesen min, lagde koselyder og den bare "bækk" og så veldig blid og snill ut, men fortsatt paralysert...Lyden som paralyserte fuglen var en rar klikkelyd jeg lagde i ganen, rytmisk. Jeg hadde liksom luft i ganen og slo tungen opp, ikke sånn "klikk" lyd, men bare at jeg dunket tungen opp i ganen rytmisk, slik at det kom en sånn dunkdunkdunkdunk lyd, ikke så høyt, men fuglen hørte, og ble helt paralysert av lyden Dette trikset var veldig godt å kunne de gangene hun bare ville bite... hun var stort sett snill som sagt. men hadde sine perioder (pms?)Det funket nok ikke på alle, for senere fikk vi en annen fugl, den lot seg ikke hypnotisere av denne lyden Litt artig mimrehistorie. Jeg var veldig knyttet til denne fuglen, den hadde en helt egen personlighet.den hørte om det kom folk på døra før de ringte på, og den plystret av full hals når den hørte det kom folk, og når vi kom hjem fra skolen plystret den også... og den elsket musikk, den danset på pinnen, opp og ned med hodet, rundt og rundt med kroppen og et henrykt "skvekk" nå og da Savner den fuglen. Men jeg tror ikke jeg orker å ha fugler nå, husker det ble mye rot med frø og fjær overalt.... Anonymkode: 8b712...0da 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/407669-hypnotisere-fugler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 det kan være hendig å kunne så en slipper å bruke tykke gummihansker når man skal håndtere en hissig fugl 😊 Anonymkode: 8b712...0da 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/407669-hypnotisere-fugler/#findComment-3652183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.