AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 Skrevet 29. september 2015 Ser det har holdbarhet på en uke, men hvor lenge kan jeg ha den i romtemperatur? Har legetime halv ett og må kjøre til jobb litt over syv. Blir det for mange timer? Anonymkode: 4e69e...5ed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 Skrevet 29. september 2015 Gikk fort i svingene dette midt på natta... Dere skjønner, jeg våkna midt på natta og begynte å bekymre meg for dette.Har ikke med prøven i dag, men tenkte ha med i morgen (det er da jeg har time).Kan den stå i romtemperatur? Jeg kan jo ha den i bilen til jeg skal dra... hm - ha med kjøleelement? Anonymkode: 4e69e...5ed 0 Siter
frosken Skrevet 29. september 2015 Skrevet 29. september 2015 (endret) Ser det har holdbarhet på en uke, men hvor lenge kan jeg ha den i romtemperatur? Har legetime halv ett og må kjøre til jobb litt over syv. Blir det for mange timer? Anonymkode: 4e69e...5edPrøven er holdbar flere dager i romtemperatur. http://old.ahus.no/eqs/labhbok/docs/doc_1120/index.html Endret 29. september 2015 av frosken 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.