Gå til innhold

deca og russere

Gjest jupp

Anbefalte innlegg

Lurer på hva slags bivirkniner deca durabolin og russere har. E kompis kjørte en kur for et år siden med deca og russere, og han og dama har aldri brukt prevansjon. kan man bli steril av en kur??? fant litt på nettet der det sto at man kan bli steril, men er det ved tunge og menge kurer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Evt.bivirkninger: hårtap, leverskader, kviser, depresjon, midlertidig steril, midlertidig ubrukbar penis, høyt blodtrykk, vonde ledd/nyrer, vannansamling i kroppen, aggresjon og forstørret prostata.

Kunnskap kan redusere/utelukke de. Men kan dessverre ikke si noe annet enn mulige bivirkninger her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Evt.bivirkninger: hårtap, leverskader, kviser, depresjon, midlertidig steril, midlertidig ubrukbar penis, høyt blodtrykk, vonde ledd/nyrer, vannansamling i kroppen, aggresjon og forstørret prostata.

Kunnskap kan redusere/utelukke de. Men kan dessverre ikke si noe annet enn mulige bivirkninger her..

jupp.

Det "Synch" lister opp er korrekt.! Men ærlig talt, føler ikke du også at det er temmelig sprøtt å leke med egen helse ved å bruke stoffer som dette.? La oss bruke litt energi på å advare mulige brukere.

Jeg kan dessuten ikke tillate at et forum som dette skal diskutere hvor lite eller mye som skal til for at det går galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp.

Det "Synch" lister opp er korrekt.! Men ærlig talt, føler ikke du også at det er temmelig sprøtt å leke med egen helse ved å bruke stoffer som dette.? La oss bruke litt energi på å advare mulige brukere.

Jeg kan dessuten ikke tillate at et forum som dette skal diskutere hvor lite eller mye som skal til for at det går galt.

Jeg anbefaler ingen å bruke, nei. Men for mannen som har brukt mange år på samle kunnskap og trene. Og vil fortsatt komme enda lengre, ser jeg ikke noe problem i at starter med et moderat forbruk, så lenge han ikke driver aktivt med konkurranse.

Dette vil så si bare gjelde kroppsbyggere, da de er de eneste som har noe utbytte av AS på hobbybasis(vil jeg tro).

Men det er som sagt bivirkninger, og alle som bruker er utsatt. Men som jeg sa i forrige innlegg kan man ta forhåndsregler.

Men alltid en risiko, og derfor er det ikke noe å anbefale...

Nå har jeg vel tøyd grensa til webmaster, så tør ikke å skrive noe mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...