Rødt Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg har en knute / eller det som føles som en "smyk bein" (ganglion?) under venstre ribbein. det er omtrent en halv tommel stor, og det gjør veldig vondt i visse stillinger eller når jeg står opp fra en liggende / sittende posisjon. Det har vært der i et par måneder, men har begynt å gjøre litt vondt i de 2 siste ukene, og veldig vondt siden igår. Jeg kan føle knuten hvis jeg trykker forsiktig ned under den siste ribbebeinet, og det gjør vondt også når jeg trykker den ned og slipper den. har ikke vært hos legen ang. dette siden smerten begynte ikke for så lenge siden, men har heller ikke fått hjelp til andre ting tidligere.. Vet noen hva dette kan være, og bør jeg være bekymret?hilsen jente, 18. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/407724-knute-under-ribbeinet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.