Gå til innhold

Noen som liker Seigmen her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke hørt på Seigmen siden jeg var 14-15 år ;) Da syns jeg det var veldig bra musikk, nå er det mer helt grei musikk. Det er ihvertfall musikk, i motsetning til mye annet som påstås å være det.

Jeg har sjekket ut "petre" anno 2015... tror desverre bare flere og flere unge som vokser opp i dag får psykiske problemer.

Annonse

Tenk om laban liker Seigmen? Det ville vært den første 50-årige rødstrømpen til å like kvalitetsmusikk.

Anonymkode: daeb3...0f8

:P

Digresjon: "Kvalitetsmusikk", ja.  I fjor passerte jeg en skryteplakat fra en entreprenør på vei til jobb, den opplyste om at det var  20 "kvalitetsleiligheter" under bygging der.  Dette er virkelig veldefinerte begreper vi har god bruk for.  Hvorfor skal det presise uttrykket "kvalitetstid" råde grunnen alene, liksom?

:P

Digresjon: "Kvalitetsmusikk", ja.  I fjor passerte jeg en skryteplakat fra en entreprenør på vei til jobb, den opplyste om at det var  20 "kvalitetsleiligheter" under bygging der.  Dette er virkelig veldefinerte begreper vi har god bruk for.  Hvorfor skal det presise uttrykket "kvalitetstid" råde grunnen alene, liksom?

Uansett hvordan du vrir og vender på det er det en forskjell mellom en trygdebrakke på Slependen og en loftsleilighet på Majorstua. Det vil nok de aller fleste være enige i.

Anonymkode: daeb3...0f8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...