Gjest Kalde Føtter Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Jeg vet ikke om dette er rette forum,men jeg fant ikke noe som passet bedre. Problemet mitt er at jeg har så dårlig blodsirkulasjon i bena, spesielt tærne. De dovner vekk og blir iskalde for den minste ting, spesielt hvis det er kaldt. Det hjelper ikke med flere lag ullsokker engang og selv om jeg prøver og bevege tærne inni skoene hjelper det som regel ikke før jeg får skoene av og masserer/varmer de opp med hendene. Har du noen råd for hvordan jeg kan øke blodsirkulasjonen i tærne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Kalde føtter. For å diskutere dette fenomenet slik at det er aktuelt for deg, hvor gml. er du, trener du osv.? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Kalde føtter. For å diskutere dette fenomenet slik at det er aktuelt for deg, hvor gml. er du, trener du osv.? Jeg trener aerobic 4 - 5 timer i uken, av og til noe spinning. Ellers sykler jeg korte turer daglig. Jeg er 27år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.