Gå til innhold

Lenge siden du har hatt besøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det siden du har hatt folk på besøk hjemme hos deg?

Anonymkode: 2d0b8...2f8

Skrevet

Hadde besøk av sykepleieren sist uke da, ellers er det lenge siden noen andre har vært her. 

Skrevet

psyk sykepleier kom innom for kanskje 3 uker. Har vært alene siden

Anonymkode: c121f...d66

Skrevet

Hjemme får æ aldri besøk, men ni når æ blei innlagt forven stor operasjon får æ besøk heile tia. Men æ treng kvile.. Kvifor ikkje besøke folk heime når dem e friske. Livet kan brått snu....

Anonymkode: b6129...771

Skrevet

Tja... min far stakk innom en halvtime en kveld, og svigermor var hos oss et par dager nylig - ellers har jo ungene av og til besøk da. Jeg var på lunsjbesøk i dag hos en venninne, og kveldsbesøk hos en annen forrige uke, men det er en stund siden jeg har invitert noen. Men jeg klager ikke over det altså.

Skrevet

Hadde besøk av svoger i går kveld, ellers har vi besøk av barn opptil flere ganger i uka.

Skrevet

Hadde søstrene mine på besøk i går og en venninne for en drøy uke siden. Holder lenge det. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...