AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 Skrevet 6. oktober 2015 Hvor lenge er det siden du har hatt folk på besøk hjemme hos deg? Anonymkode: 2d0b8...2f8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. oktober 2015 Skrevet 6. oktober 2015 Hvor lenge er det siden du har hatt folk på besøk hjemme hos deg?Anonymkode: 2d0b8...2f8Hadde besøk av sykepleieren sist uke da, ellers er det lenge siden noen andre har vært her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 Skrevet 6. oktober 2015 Hvor lenge er det siden du har hatt folk på besøk hjemme hos deg?Anonymkode: 2d0b8...2f8psyk sykepleier kom innom for kanskje 3 uker. Har vært alene siden Anonymkode: c121f...d66 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 Skrevet 6. oktober 2015 Hjemme får æ aldri besøk, men ni når æ blei innlagt forven stor operasjon får æ besøk heile tia. Men æ treng kvile.. Kvifor ikkje besøke folk heime når dem e friske. Livet kan brått snu.... Anonymkode: b6129...771 0 Siter
påskelilje Skrevet 7. oktober 2015 Skrevet 7. oktober 2015 Tja... min far stakk innom en halvtime en kveld, og svigermor var hos oss et par dager nylig - ellers har jo ungene av og til besøk da. Jeg var på lunsjbesøk i dag hos en venninne, og kveldsbesøk hos en annen forrige uke, men det er en stund siden jeg har invitert noen. Men jeg klager ikke over det altså. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 7. oktober 2015 Skrevet 7. oktober 2015 Hadde besøk av svoger i går kveld, ellers har vi besøk av barn opptil flere ganger i uka. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. oktober 2015 Skrevet 7. oktober 2015 Hadde søstrene mine på besøk i går og en venninne for en drøy uke siden. Holder lenge det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.