AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Min datter skal reise til Spania med korpset . I sjekklista står det at lommepenger skal legges i check in bag og ikke håndbagasje . Er det så lurt å legge penger i kofferten som skal sendes ? Anonymkode: e8953...ddc 0 Siter
Borderline Bitch Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 jeg ble frastjælt penger da jeg var på ibizamen det var egentlig bare typen min, som var en drittsekk 0 Siter
Trine Skrevet 9. oktober 2015 Skrevet 9. oktober 2015 Om det er mye penger så ville jeg nok fordelt det. Noe i håndbagasjen og noe i check in bagasjen. Det er jo alltids en fare for at bagasjen blir borte, men det er jo også en fare for å bli ranet og da er det vel gjerne håndbagasjen som er interessant. Normalt er det jo bare klær i check in bagasjen. Jeg reiser aldri lenger, men har flydd noen ganger. Har stort sett brukt kort, men de gangene jeg har måtte ta ut på forhånd så har jeg lagt pengene på alle mulige lure steder i bagasjen. Har t.o.m oppdaget at jeg har igjen penger som jeg hadde lagt på et så lurt sted at jeg hadde glemt dem. Litt teit for jeg var skikkelig sulten på flyplassen, men trodde jeg ikke hadde mer penger igjen 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 Skrevet 10. oktober 2015 Min datter skal reise til Spania med korpset . I sjekklista står det at lommepenger skal legges i check in bag og ikke håndbagasje . Er det så lurt å legge penger i kofferten som skal sendes ? Anonymkode: e8953...ddcHvorfor ikke ha pengene i lommeboken? Anonymkode: e8953...ddc Anonymkode: 75ef1...16e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 Skrevet 10. oktober 2015 Min datter skal reise til Spania med korpset . I sjekklista står det at lommepenger skal legges i check in bag og ikke håndbagasje . Er det så lurt å legge penger i kofferten som skal sendes ?Kort og penger legges vel i lommeboka, uansett hva endre sier eller gjør. Tenk selv! Anonymkode: eb520...1f2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.