Gå til innhold

Lommepenger i håndbagasje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om det er mye penger så ville jeg nok fordelt det. Noe i håndbagasjen og noe i check in bagasjen. Det er jo alltids en fare for at bagasjen blir borte, men det er jo også en fare for å bli ranet og da er det vel gjerne håndbagasjen som er interessant. Normalt er det jo bare klær i check in bagasjen. Jeg reiser aldri lenger, men har flydd noen ganger. Har stort sett brukt kort, men de gangene jeg har måtte ta ut på forhånd så har jeg lagt pengene på alle mulige lure steder i bagasjen. Har t.o.m oppdaget at jeg har igjen penger som jeg hadde lagt på et så lurt sted at jeg hadde glemt dem. Litt teit for jeg var skikkelig sulten på flyplassen, men trodde jeg ikke hadde mer penger igjen :P

Min datter skal reise til Spania med korpset . I sjekklista står det at lommepenger skal legges i check in bag og ikke håndbagasje . Er det så lurt å legge penger i kofferten som skal sendes ?

Anonymkode: e8953...ddc

Hvorfor ikke ha pengene i lommeboken?

Anonymkode: e8953...ddc

Anonymkode: 75ef1...16e

Min datter skal reise til Spania med korpset . I sjekklista står det at lommepenger skal legges i check in bag og ikke håndbagasje . Er det så lurt å legge penger i kofferten som skal sendes ?

Kort og penger legges vel i lommeboka, uansett hva endre sier eller gjør. Tenk selv!

Anonymkode: eb520...1f2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...