Gå til innhold

Reklame som ødelegger.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tja, den ble lastet ned på et blunk og pcen funker fortsatt, helt fri for reklame :D Det var noen ting man kunne skru på, husker ikke hva det sto, men jeg gikk for "på" på alle :) Meget fornøyd.

Ok, takk :) Godt å være fri for reklame da sikkert. 

Tror du jeg kan laste det ned og? Er det trygt?

Jeg har adblock på alt, firefox chrome m.m

Alt som står på tabloidavisene, der reklamen skulle stå, er da noe om, at vær så snill, vi er avhengig av reklameinntekter så skru adblock av.

Det er alltid lurt å se på respons fra andre, når man laster ned ting, enten det er gratis antivirusprogrammer, eller annen gratis programvare.

det er ikke veldig vanskelig, bare scroll deg ned og gjør noen andre søk. 

Tja, den ble lastet ned på et blunk og pcen funker fortsatt, helt fri for reklame :D Det var noen ting man kunne skru på, husker ikke hva det sto, men jeg gikk for "på" på alle :) Meget fornøyd.

Ja det var jo gjort på et blunk ;)

Annonse

Jeg har adblock på alt, firefox chrome m.m

Alt som står på tabloidavisene, der reklamen skulle stå, er da noe om, at vær så snill, vi er avhengig av reklameinntekter så skru adblock av.

Det er alltid lurt å se på respons fra andre, når man laster ned ting, enten det er gratis antivirusprogrammer, eller annen gratis programvare.

det er ikke veldig vanskelig, bare scroll deg ned og gjør noen andre søk. 

Har lastet det ned nå og reklamen er borte :)

Ja det var jo gjort på et blunk ;)

Så bra:-)

Så enkelt er det,

min mor gjorde det samme, samt sluttet betale for tullete antivirusprogrammer, nå har hun vel AVG det holder fint for henne, og alt fikset hun selv, jeg bad henne bare google. Men jeg holder litt oppsyn da, for det hender hun glemmer småting.

Hvis det er noe mer enn det, dvs mer teknisk eller med kabler har hun sperringer, da hjelper jeg, men det er ikke vanskelige greier, men googling er hun skikkelig flink på,  samt ulike nedlastinger bare hun vet det er greit.

Så bra:-)

Så enkelt er det,

min mor gjorde det samme, samt sluttet betale for tullete antivirusprogrammer, nå har hun vel AVG det holder fint for henne, og alt fikset hun selv, jeg bad henne bare google. Men jeg holder litt oppsyn da, for det hender hun glemmer småting.

Hvis det er noe mer enn det, dvs mer teknisk eller med kabler har hun sperringer, da hjelper jeg, men det er ikke vanskelige greier, men googling er hun skikkelig flink på,  samt ulike nedlastinger bare hun vet det er greit.

Jeg har northon da, men det er ikke vits i?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...