Gå til innhold

Rasistisk politi i Norge 2015 ?

Anbefalte innlegg

http://www.osloby.no/700-demonstrerte-mot-skytingen-pa-Gronland-8197481.html

"Kampen fortsetter. Vi gir oss ikke. Vi gir oss ikke" ?

Ahhh det er så godt å dyrke offerrollen. Rasisme her rasisme der, diskriminering her diskriminering der

Ta dere en bolle, og slutt å veiv kniver i bevegelser som indikerer at dere skal knivstikke uskyldige barn, så stanser nok "diskrimineringen" ganske fort skal dere se ...

Vi gir oss ihvertfall ikke, vi tillater ikke barnedrap i Norge

Anonymkode: 18d08...c90

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/407889-rasistisk-politi-i-norge-2015/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er glad for at politiet får bære våpen. Når det er blitt vanlig at folk går rundt i gatene med kniver og skytevåpen trenger vi bevæpnet politi. Jeg regner med at de hadde skutt hvis knivdesperadoen var hvit også, og kan ikke se rasismen i dette her. Hvis de hadde latt være å skyte og hun hadde stukket ned ungen hadde det sikkert også vært rasisme fra politiets side. "Politiet grep ikke inn da kvinne angrep barn på Grønland. Hvis dette hadde skjedd på vestkanten og barnet hadde hatt hvit hud hadde de skutt før hun rakk å gjøre noen skade. Rasisme!" Alt er rasisme hvis man vil at det skal være det.

Gjest Gargamel

Når det er sagt kommer jeg på én sak hvor politiet oppførte seg veldig rart, nemlig Sophia Baidoo saken. Det mest skremmende var at politiet underslo bevismateriale. De leverte en redigert tape til retten. Da advokaten hennes ba om et uredigert opptak hadde visst politiet  "rotet det bort". Så rotete er det ikke lov å være.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...