Gå til innhold

Blæreproblemer pga blindtarm?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt overaktiv blære i  3 år. 2 av årene har jeg gått på Vesicare (medisin for å dempe tissetrang) I de 3 åra har jeg hatt mye magesmerter og var innlagt pga mistanke om blindtarmsbetendelse året før jeg ble innlagt pga det samme og da sprakk blindtarmen og jeg ble operert. Nå har jeg slutta på Vesicare og smertene er borte.

Jeg har blitt utrede av lege og urolog flere ganger de 3 årene men de fant ingenting. 

Kan jeg ha hatt uoppdaget blindtarmsbetendelse i 3 år  og var det derfor jeg hadde broblemer med blæra? 

Fikk ikke noe særlig info på sykehuset. 

Jeg  føler meg frisk nå men har hatt rare unfelivsblødninger og mister mye hår.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/407892-bl%C3%A6reproblemer-pga-blindtarm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har de sjekka eggstokker og livmor? Be om henvisning til CT der ser de mye... Om det er tarm, underliv, blære osv...

Anonymkode: 58231...b00

var på innvendig ultralyd gynekolog  samme dagen blindtarmen sprakk på sykehuset for de skjønte ikke hva det var. Har også hatt kamera inni blæra før pga smerter før jeg skulle tisse

Jeg har hatt overaktiv blære i  3 år. 2 av årene har jeg gått på Vesicare (medisin for å dempe tissetrang) I de 3 åra har jeg hatt mye magesmerter og var innlagt pga mistanke om blindtarmsbetendelse året før jeg ble innlagt pga det samme og da sprakk blindtarmen og jeg ble operert. Nå har jeg slutta på Vesicare og smertene er borte.

Jeg har blitt utrede av lege og urolog flere ganger de 3 årene men de fant ingenting.

Kan jeg ha hatt uoppdaget blindtarmsbetendelse i 3 år  og var det derfor jeg hadde broblemer med blæra?

Fikk ikke noe særlig info på sykehuset.

Jeg  føler meg frisk nå men har hatt rare unfelivsblødninger og mister mye hår.

Hvis du nå er symptomfri, så synes jeg du primært bare skal nyte det.

Jeg hadde for noen år siden delvis blæreparese noen måneder, plutselig gikk det over. Da jeg diskuterte dette med en erfaren lege, så sa han at det svært ofte var slik i medisin at man ikke visste hvorfor noe gikk over. Hans råd var derfor å glede seg over bedringen:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...