Gå til innhold

Fantasi

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er veldig glad i humor-programmer, mange ulike!

Jeg tror faktisk de gleder meg så mye fordi jeg aldri!!! selv kunne hatt en sånn fantasi.

Jeg ser Nytt på Nytt, seinkkveld, Karl Johan, og jeg blir imponert, enten det er uttenkt på forhånd som Nytt på Nytt eller spontant som karl Johan. Flere på det siste programmet, er bare mennesker som blir hentet inn fra Karl Johan, så lager de en historie, spontant, det er helt uforståelig for meg hvordan de greier være så spontane.

Selv ville jeg nok satt meg ned i stolen, men jeg ville sagt jeg ikke er spontan og videre ikke svart, så det ville dermed blitt redigert bort.

Men jeg er imponert over hvor spontant morsomme så mange er.

Jeg får glede meg over andres fantasi:-) og det gjør jeg virkelig, hver uke, de er så mange kvikke og morsomme mennesker.

Akkurat nå!:-) komisk og utrolig men derfor redigerer jeg, ville Karl Johan morsom-mannen hatt med seg en autist på en flåte:-)

ja jeg ble litt glad:rolleyes:(egentlig savner jeg smiley med lukkede øyne, det vil jeg ofte sette på, men det har selvsagt ikke dol)

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/407898-fantasi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint å ha humor :)

Det har ikke jeg og det er medisinen sin feil. 

Ok,

hvis du hadde humor før du begynte på medisin og har mistet den, noe så livsnødvenig, vel så bør du vurdere å slutte med medisin,

det er mer viktig med humor enn det de fleste vet og forstår.

Men det er jo et valg man står fritt til å gjøre, valg krever bare beslutning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/407898-fantasi/#findComment-3654501
Del på andre sider

Ok,

hvis du hadde humor før du begynte på medisin og har mistet den, noe så livsnødvenig, vel så bør du vurdere å slutte med medisin,

det er mer viktig med humor enn det de fleste vet og forstår.