mxxmas Skrevet 12. oktober 2015 Skrevet 12. oktober 2015 har vasket doen nå med klorin fem ganger, hvis ikke denne urinstanken gir seg, må jeg vel ringe rørlegger ellerno?sender rørleggere faktura? 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 12. oktober 2015 Skrevet 12. oktober 2015 Etter å ha vasket toalettet med børste: Hell en skvett Klorin eller Salmiakk (ikke blanding!) i toalettet og la det godgjøre seg noen timer eller over natten før du spyler ned. Det pleier å ta knekken på lukt. Om du tilkaller rørlegger vil han selvfølgelig fakturere deg. 0 Siter
Trine Skrevet 12. oktober 2015 Skrevet 12. oktober 2015 Har du vasket rundt do da?Jepp, rørleggere sender faktura, men så lenge doen ikke er tett så vet jeg ikke om de får gjort noe med urinstanken. 0 Siter
mxxmas Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Skrevet 12. oktober 2015 har fåt anbefalt mudin skal prøve det om det ikke har gitt seg 0 Siter
Trine Skrevet 12. oktober 2015 Skrevet 12. oktober 2015 Mudin eller annen avløpsåpner kan nok hjelpe ja 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. oktober 2015 Skrevet 12. oktober 2015 har vasket doen nå med klorin fem ganger, hvis ikke denne urinstanken gir seg, må jeg vel ringe rørlegger ellerno?sender rørleggere faktura?Du har vasket selve skåla? Har du vasket gulvet rundt? Det skal ikke store skvetten til før det stinker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Har du en sånn dobørste med "bakover-kost" i tillegg, slik at du får børstet godt under kanten rundt do? Det er ofte der urinen legger seg og skaper stank. Anonymkode: d77bf...f4e 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.