Gå til innhold

Handicap-parkering

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Handicappbeivs for personer som har problemer med å gå: http://www.vegvesen.no/Trafikkinformasjon/Lover+og+regler/Forflytningshemmende

Anonymkode: 79513...d25

Merkelig hva disse prektige personene kommer unna med.

Anonymkode: 815a3...084

Annonse

Man betaler da både bomavgift og veiavgift hvis man har parkeringstillatelse.  Man er fritatt for å betale bomringavgift rundt de største byene, men andre bommer må man betale.  Jeg har akkurat fått en regning nå fra bommen under Oslofjorden.

Hehe... jeg så ikke svaret ditt før jeg skrev omtrent det samme;-)

Man betaler da både bomavgift og veiavgift hvis man har parkeringstillatelse.  Man er fritatt for å betale bomringavgift rundt de største byene, men andre bommer må man betale.  Jeg har akkurat fått en regning nå fra bommen under Oslofjorden.

Ok:-)

da rotet jeg med elbil regler:-) uff

Hvorfor kan man ikke bruke kollektiv transport fordi man har AS?

Anonymkode: e1aca...709

Nei, det forstår ikke jeg heller - men som trådstarter må jeg igjen presisere at det ikke er jeg som søker om parkeringsbevis, ei heller har min far AS. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...