Gå til innhold

Er pessimistisk til Europas fremtid

Anbefalte innlegg

grublerijenta

Tåler du at noen med tourette banner til deg, eller setter du tourette personen på plass. Tenk litt på den ;)

Tror jeg må slutte å klikke liker på psychoen sine innlegg virker som at suksessen har gått helt til hodet hans :P

Anonymkode: 60ba8...44f

Ja det hadde ikke jeg hatt noen problemer med😉  Direkte tale har aldri plaget meg:) 

Det er bare du som bestemmer hvem som får dine likerklikk...... 😜

Fortsetter under...

Ja, og ja.

Endel av det jeg skriver blir stort sett godt mottatt, men jeg kan bli litt "emosjonell" og da går det fort i gærn retning. Hvis jeg plutselig oppfører meg rølpete f.eks. Men det er større takhøyde her, som jo bekreftes ved at jeg er den brukeren med best omdømme her inne.

Så omdømmet fikk seg ikke en smell av New History Day-logoen din engang? :)

Hvor mange tror Islam vil være den dominerende religionen i vest-europa i la oss si 2100?`Bare naivister av ypperste sort, ville tro det var noe annet enn islam. Med mindre det skjer noe radikalt.... Er det noe å etterlate seg sine etterkommere, dersom man har etterkommere?

Dessuten hvorfor tror alle liberale mennesker att det ikke blir knuffinger og konflikter med flere nye etniske grupper i vest-europa, når det blir det i de landene som migrantene kommer i fra? Er vårt samfunn så perfekt, att migrantene legger fra seg all sin ukultur i det de får opphold her i vesten. Er våre demokratiske land så perfekte att vi kan se bort i fra de negative sidene med denne folkevandringen? Neppe, på tide å kalle invasjonen for en invasjon... MVH ...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...