Gå til innhold

Er det rasisme når den eneste hvite gutten blir mobbet og utestengt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn går det når nordmenn blir fremmende i eget land, med politikernes velsignelse. Men ufattelig naiv mor da ("gammel antirasist" - velkommen til den virkelig verden!), som frivillig velger dette multietniske helvete og lar sønnen sin være en slags "prøveklut" i dette feilslått prosjektet.

Endret av slabbedask

Andelen innbyggere med innvandrerbakgrunn har økt ifra 19 til 32 prosent av befolkningen i hovedstaden siden år 2000, viser nye tall fra SSB. 58 prosent av innvandrerbefolkningen i Oslo har bakgrunn fra Asia og Afrika.

Det blir flertall innvandrere i Oslo i løpet av 15-20 år. (Mye raskere hvis vi skal ta i mot 100 000 flyktninger).

Ja det tror jeg og. Men det er ikke noe en vet på bakgrunn av statistikken.

Nei, man vet aldri om fremtiden, men i dette tilfellet kan man være temmelig sikker (hvis man ikke innfører innvandringsstopp i morgen).

Annonse

Gratulerer med berikelsen gutt!

Husk å sende takkekort til landssvikerne på tinget og deres medhjelpere (som mor' di)

PS: du kan jo konvertere til islam da, sånn for å få aksept fra dem, start å tilbe pedofile profeter, kapp av deler av tissen din, hat jøder kvinner og homofile. Da får du nok venner i fleng skal du se!

Lykke til

Anonymkode: 6db05...4bc

Uansett, invandrere eller ikke, Grønland er da virkelig ikke et flott sted, det er et høl!!! Hvilken verden lever denne mora i som mener at det er fint å få vokse opp i slummen, blandt søppel, inpåslitne sigøynere, illeluktende gater og narkomane. Og som hver fredag fra kl 13 ca. er så stapp full av muslimer at det knapt er mulig å bevege seg. Jada, og i tillegg skal man takle denne bydelen helt alene. Altså, Grønland får Romsås til å virke fantastisk.

Har sett klippet.

Synes det er ekstremt naivt av moren - men igjen så er det naiviteten hos nordmenn som gjør at vi er i den situasjonen vi er i dag. Grønland er ikke et fint sted - det er et sted jeg ikke drar til, med mindre jeg er tvingende nødt til det.

Det jeg i debatten om rasisme reagerer på, er hvordan kravene til etniske nordmenn er ekstremt høye, mens kravene til bla. muslimer er ekstremt lave. Det er OK for Madcon å kalle Plumbo for bleikfiser, men ikke OK for Plumbo å kalle Madcon for mokkamenn. Såkalt "omvendt rasisme" snakkes ned og eksisterer knapt (selv om den i realiteten eksisterer, sannsynligvis i langt større grad enn "vanlig rasisme").

Jeg oppfordrer enhver som ikke tror omvendt rasisme eksisterer, eller betviler det jeg sier, til å gå noen turer gjennom Grønlands bakgater en lørdag kveld. Videre kan man be sin utenlandske kompis gå fra Frogner til Majorstua tilsvarende mange ganger.

Hvem tror du får mest ubehageligheter?

Endret av issomethingwrong

Antirasister er ofte svært beskyttende mot minoriteter, de behandler minoritetene som barna sine, og unnskylder de på en måte sånn att det i virkeligheten er en slags positiv forskjellsbehandling. Alle motforestillinger bagateliseres, og på den andre side, er det motsatt. Alt blåses opp og tolkes på værst måte ang de hvite.

Antirasister er ofte svært beskyttende mot minoriteter, de behandler minoritetene som barna sine, og unnskylder de på en måte sånn att det i virkeligheten er en slags positiv forskjellsbehandling. Alle motforestillinger bagateliseres, og på den andre side, er det motsatt. Alt blåses opp og tolkes på værst måte ang de hvite.

Pass deg for moralister, uansett hva moralen er. Fremgang oppnås gjennom praktisk tenkning.

Anonymkode: b9801...d03

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...