Gå til innhold

Ny meny


Gjest EndreM

Anbefalte innlegg

Gjest EndreM

Vi har droppet javamenyen til venstre, og bruker nå en helt enkel tekstmeny. Den laster veldig fort og skal virke for alle.

Tar gjerne imot synspunkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stort glis fra meg!!!

Den fungerer kjempegodt, og det tok ikke evigheter å få lasta den ned, slik det gjorde med den forrige.

Herrrlig! :-))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye menyen er fryktelig dum slik at man må klikke ekstra ganger for å se de andre undermenyene når man har åpnet en av de. Hva med å la de andre hovedpunktene stå selv når man har åpnet en undermeny?

Eventuelt la ruta være scrollbar for den lille skjermen til Frøken smilla

Musesyk hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EndreM

Den nye menyen er fryktelig dum slik at man må klikke ekstra ganger for å se de andre undermenyene når man har åpnet en av de. Hva med å la de andre hovedpunktene stå selv når man har åpnet en undermeny?

Eventuelt la ruta være scrollbar for den lille skjermen til Frøken smilla

Musesyk hilsen

Ser poenget ditt, men da blir den for lang for de med lav skjermoppløsning. Vi vil unngå at det blir scrolling i den rammen - fordi det tar mye plass og er også mer tungvint for brukerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest realandor

Stort glis fra meg!!!

Den fungerer kjempegodt, og det tok ikke evigheter å få lasta den ned, slik det gjorde med den forrige.

Herrrlig! :-))))))

Nedlastinga går kjapt og greit, men å få postert eit innlegg har jo blitt bortimot umogeleg. Dessutan trur programmet at nicket mitt er oppteke. Og det er det jo - av meg - men nå har eg måtta styre meg ut med eit dumt tilleggsnick. Forbanna tull av dei som har skrive scriptet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...