Celina Hanssen Skrevet 16. oktober 2015 Skrevet 16. oktober 2015 var ute å gikk tur i går, skulle hoppe fra en sten til en annen, men da jeg landet skadet jeg kneet. Fikk utrolig vondt i kneet med en gang. Klarer ikke å røre på kneet, klarer heller ikke å gå. Føles ut som om kneet er ustabilt/laget av gelé. Det er også veldig hovent og varmt. Hva kan dette være? Burde jeg gå til legen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 Skrevet 18. oktober 2015 Ja du bør dra til legevakten snarest. Kanskje er det brudd i kneskålen. Du må få dem til å ta røntgen. Jeg brakk kneskålen i et fall en gang, først ville ikke legevakt-legen tar røntgen for han trodde det ikke var brudd, men jeg insisterte på at de skulle ta røntgen for sikkerhets skyld, og da viste det seg at det likevel var brudd. Det er helt ulike tiltak for å bli frisk dersom det er brudd, enn hvis det feks bare er en forstuelse. Anonymkode: af12d...29d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.