AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 Skrevet 16. oktober 2015 Er det patetisk å sitte oppe og ånse og ralle på DOL halve natten? Anonymkode: 5f4d0...8dc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 Skrevet 17. oktober 2015 Mindre patetisk enn å spille Playstation mens man røyker hasj, vel.Menn menn. Anonymkode: 5f4d0...8dc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 Skrevet 17. oktober 2015 Ikke at det er "patetisk" det heller, men jeg bare sier det er mye rart folk driver med. Hvis jeg hadde vært rundt på fester og utesteder i hele den ovale weekenden, hadde man vært like psyk da? I stedet sitter jeg her fordi jeg har paranoid+emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse, og takler ikke slikt. Lurer på hvorfor folk som takler å dra på masse fester ikke takler jobb. Det lurer jeg virkelig på...Ja, lurer jeg på også. Det er noe rart med det der.Men nå har jeg aldri vært på fest da. Kanskje jeg skulle ringe Festsentralen? Anonymkode: 5f4d0...8dc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg har vært på fest. Fyllafest også. En gang lå jeg på gulvet og kavet rundt, prøvde å reise meg... hoi hoi, da er det kanskje mindre patetisk med noe hasj i godstolen.hvem vet. Anonymkode: 5f4d0...8dc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 Skrevet 17. oktober 2015 Mindre patetisk enn å spille Playstation mens man røyker hasj, vel.Mener du at enkelte dolere gjør det? Anonymkode: 5f4d0...8dc 0 Siter
Dol Is Life Skrevet 17. oktober 2015 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg har vært på fest. Fyllafest også. En gang lå jeg på gulvet og kavet rundt, prøvde å reise meg... hoi hoi, da er det kanskje mindre patetisk med noe hasj i godstolen.Så du klarer å dra på fest men ikke å jobbe? Er det patetisk å sitte oppe og ånse og ralle på DOL halve natten?Anonymkode: 5f4d0...8dcJa det vil jeg si. Men det er også patetisk å ikke sitte oppe og ånse og ralle på DOL halve natten dersom du ikke gjør det fordi andre mennesker mener det er patetisk mens for deg er det det du har mest lyst til og det skader ingen andre enn evt deg selv 1 Siter
slabbedask Skrevet 17. oktober 2015 Skrevet 17. oktober 2015 Klarte å jobbe på den tiden, vel. Med hva da? 0 Siter
slabbedask Skrevet 17. oktober 2015 Skrevet 17. oktober 2015 Diverse sommerjobber.Da så. Har bare hatt én sommerjobb, to ukers jordbærplukking (og det var lite jordbær den sommeren, så det var bare jobbing annehver dag). Så sånn er det med den saken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.