Gå til innhold

Trailer Park Boys

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser Netflix har 9 sesonger av denne serien liggende ute. Er den noe bra?

http://www.imdb.com/title/tt0290988/

smak og behag, jeg vet jo ikke hva du liker.

jeg liker star wars, star trek, ringenes herre, mr robot og mye mye mer:-)

Men faktisk har jeg sett tre episoder av broen sessong 3, de var bra, men jeg tror jeg greide ha fokus på det som en krim/thriller, mer enn en dokumentar om asperger syndrom,

jeg orket ikke se sessong 2, ikke en episode,  av broen, fordi det virket som en "lærerbok" i asperger, men bare jeg slipper latter ala, ah ser du, ha ha ha ha ha" osv... irriterende latter, ikke temarellatert men fordi noen tenker, ha akkurat sånn du er, ser du deg selv eller. :-( man hygger seg ikke over krim, når man stadig skal "se seg selv" og andre skal spole tilbake, før de sier, "skjønner du eller?", med samme type latter, ha ha ha ha, noe sånt

Nå slipper jeg "høre" om asperger, og da er faktisk broen en god krim/thriller.

Det er noe annet bra jeg nå ikke husker som jeg kommer tilbake til...husker bare ikke akkurat nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/408041-trailer-park-boys/#findComment-3656074
Del på andre sider

smak og behag, jeg vet jo ikke hva du liker.

jeg liker star wars, star trek, ringenes herre, mr robot og mye mye mer:-)

Jeg liker science fiction, mafia/gangster/krim og (sære) komedier. Men det enkleste er vel bare å sette av en time og teste ut et par episoder. (Tid har man jo nok av).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/408041-trailer-park-boys/#findComment-3656093
Del på andre sider

Annonse

Men noe er det. Hun er ihvertfall en ganske irriterende person til tider.

Uff ja,

noe er det,

i vertfall kan man mene hva man vil, men jeg har asperger, og fikk stadig høre om saga og at jeg minnet om henne, derfor så jeg ikke broen.( som gledet også min psykiater)

nå har jeg koblet det ut, jeg ser krim alene, uten kommentarer fra min mann, jeg har sagt, sier han asperger, går jeg,  men faktisk kan jeg av og til se merkelige ting, som kan være grunnen til at andre syns jeg minner om henne.

Jeg er veldig ulik, har humor, er varm, alt det er jo inni meg, men den andre møter, er jo ord, og ofte få ord, og sånt kan det bli oppfattelser av.

en digresjon: min datter sa i kveld, feks, mamma jeg er redd for å få kreft, jeg svarte noe om at hun skulle slappe av og at kreft var i høy grad arvelig, og at det var lite kreft i familiene, så fortsatte jeg, med å forklare noe om andre arvelige sykdommer...:-( dessverre...så sa hun, "mamma kan jeg få høyt blodtrykk og kollesterol og hjerte og karsykdommer?" da svarte jeg, "ja det kan du få", 

ser man ikke sammenhengen det ble sagt i, kan man tenke at jeg er en ufølsom mor, jeg tenkte da, isolert til visse sykdommer, og sannsynligheten for å få dem, sett i famile og genperspektiv, noe jeg hadde forklart, heldigvis forstod jeg raskt at dette krevde en mer følsom forklaring , da dette kunne bli dramatisk tydeligvis inni henne.

Jeg tror ikke den saga , dvs hovedpersonen i broen egentlig er så langt fra en person med asperger, om man ser bort fra yrke og det ytre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/408041-trailer-park-boys/#findComment-3656105
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...