Gå til innhold

Hvor lenge har du vært på DOL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg skrev ett spørsmål i 2001 tror jeg, som jeg aldri har funnet igjen. Jeg vet ikke om jeg fikk svar. Så var det noen år jeg ikke var her. Så har jeg vært her mer eller mindre siden 2004, men som varierende grad av aktiv. Det er vel først det siste året jeg er her mye.

Annonse

Var innom og leste noe her i 1997, etter en litt traumatisk spontanabort.  Kom hit for alvor i 1998 da jeg var blitt gravid igjen.  Skrev mitt første innlegg på det som da het forum for Ufrivillig barnløshet.  Tråden som handlet om hvorvidt de som hadde barn ("fra før") hadde noe der å gjøre, noe jeg forsvarte.  Den gangen var det stor aktivitet på forumene for graviditet og barn, dette var før BarnIMagen og alle de andre sidene for disse temaene ble satt opp.

Jeg har alltid hatt samme faste nick.  Det var familiens kallenavn på ham jeg hadde i magen, etter at gynekologen som tok UL for å se om det fortsatt var liv, sa at "på dette stadiet likner de en seigmann".  Særlig storesøster brukte det navnet mens han var hemmelig - og det var han en god stund, pga. forhistorien og at ting ikke så spesielt bra ut i starten av svangerskapet.

Hei!

Jeg vet ikke, og jeg liker ikke vite årstall i livet mitt eller se på bilder, jeg forstår ikke hvor det i mellom ble av, alt er derfor ca.

jeg får en rar følelse av at tiden i mellom datoer er "tom" inni meg, jeg vet ikke i detaljer hva som er innholdet mellom: -( Jeg får litt skrekk-følelse, derfor har jeg ikke svart i tråden før,

det er guffent.

når noen har spurt når fikk du diagnosen asperger, så ser jeg en annen vei og sier, "det vet jeg ikke",

men jeg er flink på andre datoer feks den franske revolusjon, der kan jeg mange datoer, det er ikke en tid jeg levde i, så jeg får ikke den gufne følelsen med hvor tiden ble av, og hva skjedde den og de dagene:-(

Det er så ille at da jeg skulle se på bilder fra da barna var små, ble jeg blek, og så plaget ut, jeg prøvde lukke øynene og ikke se, men det syns min datter var rart for ville jeg ikke se bilder av henne når hun var liten, da måtte jeg se, og forklare at jeg ikke likte å se på bilder fordi jeg vet ikke hva dagene i mellom detaljert inneholder. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...