Gå til innhold

Hvor lenge har du vært på DOL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært innom her siden 1998, tror jeg.

Jeg tror også at det var i 1998 eller 99 jeg begynte å skrive her, men husker ikke helt.  Det var kort tid etter at "Marit" (var det ikke det hun kalte seg?) døde. Begynte du før eller etter dette?

Jeg tror også at det var i 1998 eller 99 jeg begynte å skrive her, men husker ikke helt.  Det var kort tid etter at "Marit" (var det ikke det hun kalte seg?) døde. Begynte du før eller etter dette?

Husker snakk om det, men ikke i forhold til når jeg var her først, og jeg var her dessuten ganske sporadisk i begynnelsen.

Husker 98 i forhold til egne graviditerer og barn.

Endret av Xtra

Husker snakk om det, men ikke i forhold til når jeg var her først, og jeg var her dessuten ganske sporadisk i begynnelsen.

Husker 98 i forhold til egne graviditerer og barn :).

Da kan det vel stemme at jeg også begynte her i 98.

Annonse

Jeg husker jeg kom hit omtrent samtidig med at Lillemus fødte - mener på huske oppslag fra dr Anker om "Lillemus har født" eller noe slikt? Må ha vært september 1998 for jeg hadde vendt tilbake i jobb fra b.perm og hadde ikke internett hjemme (ja, låll osv!)

Jeg husker jeg kom hit omtrent samtidig med at Lillemus fødte - mener å huske oppslag fra dr Anker om "Lillemus har født" eller noe slikt? Må ha vært september 1998 for jeg hadde vendt tilbake i jobb fra b.perm og hadde ikke internett hjemme (ja, låll osv!)

"Lillemus har fått", tror jeg tråden fra dr. Anker het, de hadde sikkert snakket sammen i forbindelse med at sønnen ble født med hjertefeil, som han fortalte om i innlegget.  Jeg husker også det innlegget - og at hun selv fortalte om dramatikken, operasjonen osv. etterpå. Tidspunktet stemmer også.  Det er mange 1998- og 99-barn som er "født og oppdratt" her, nå går de på vgs alle sammen ;)   

Jeg har vært her i ca et år tror jeg. Husker ikke helt. Merkelig å lese om de som har vært her fra -97. Jeg hadde knapt hørt om internett på den tiden. Det var noen skumle saker som kunne gi virus på pc'en ;) Det var ihvertfall det pappa sa. Uansett så hadde jeg ikke ro i ræva til å sitte forran en pc på den tiden.

Jeg fant DOL høsten 1998, da jeg var gravid med førstemann. Vet ikke om jeg skrev så veldig mye, men litt var det nok. Hadde et annet nick denne første tiden. Da jeg hadde permisjon, hadde vi ikke internett hjemme, så da hadde jeg DOL-pause (husker jeg var på besøk hos ei venninne med internett noen uker etter fødselen, for å fortelle dere her om fødselen :-) ). Så da jeg begynte å jobbe igjen, startet jeg med nytt nick, og det hadde jeg helt til den store omleggingen her i fjor eller i forfjor. Tror vi hadde internett hjemme da jeg hadde permisjon med de to yngste, i alle fall hun yngste.

DOL har blitt en del av meg, jeg har lært enormt mye om andre mennesker, og meg selv, og fått mange gode råd her om viktige aspekter ved livet. Takk til alle dere!

Jeg har vært her i ca et år tror jeg. Husker ikke helt. Merkelig å lese om de som har vært her fra -97. Jeg hadde knapt hørt om internett på den tiden. Det var noen skumle saker som kunne gi virus på pc'en ;) Det var ihvertfall det pappa sa. Uansett så hadde jeg ikke ro i ræva til å sitte forran en pc på den tiden.

Ja, det er litt sprøtt at mange av oss har vært her "en hel generasjon" - dvs 16-18 år!

Annonse

Jeg fant dol via en lenke i Dagbladet i august 1997... Og jeg husker selvfølgelig godt det Laban og morsan snakker om, da poden ble født og vi ble sendt til Riksen i hui og hast og jeg ringte til Christian Anker fra en mynttelefon i gangen. :) Han kom og besøkte oss på Riksen flere av gangene vi var der nede for operasjoner husker jeg, en trivelig type. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...