Gå til innhold

Svimmelhet, høy puls, slapphet og hyperventilering

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en jente på 17år. Og de siste 6+ månedene har jeg merket at jeg sliter veldig med høy puls, svimmelhet, slapphet og hyperventilering når jeg går, går i trapper eller trener. Det har skjedd at jeg må stoppe for å roe ned pulsen og at jeg må sette meg ned fordi jeg blir kvalm. Jeg er ofte veldig sliten og slapp. Når jeg trener kondisjon ender det opp med at jeg holder på å svime av, må legge meg ned for å kunne puste ordentlig imens jeg hypeventilerer. Jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn, og jeg lurer derfor på om noen vet hva det kan være før jeg oppsøker lege. 

tusen takk for svar!:) 

Fortsetter under...

Jeg synes du skal kontakte din fastlege og fortelle om dine symptomer. Det høres ut som om det f.eks. kan være høyt stoffskifte. Jeg synes for øvrig det er rart at du velger å gå så lenge før du hører med legen dersom du sliter såpass mye som du beskriver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...