Gå til innhold

Dag 2 uten røyk.

Anbefalte innlegg

Jeg er enig med dem som advarer mot sjokolade. Hvis du går mye opp i vekt, så vil du bli fristet til å begynne å røyke igjen for å få bedre vektkontroll. Finn noe mindre energitett mat enn sjokolade om du trenger å putte noe i munnen. En jeg kjenner hadde en metallboks med mange ulike typer sukkerfrie pastiller. Det fungerte for henne.

Ok, får kjøpe inn masse sukkerfrie pastiller da. 

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Ok, jeg skal prøve med tyggis jeg også. Tenkte å kjøpe mildere plaster neste uke. Det er lungekreft jeg er redd for, og kols. 

Ja, selvfølgelig, det var det jeg var mest redd for også, men jeg er såpass forfengelig at jeg ble motivert av det andre også :)

Jeg blir motivert av bedre smaks og luktesans :)

Så bra - stå på!

Det sies at de tre første dagene er de verste, så kanskje det blir ørlite lettere nå? Samtidig kan det være vanskelig å holde motivasjonen oppe når behovet kommer og det ikke er helt nytt og spennende lenger.

Vi heier på deg - dette klarer du! :)

Så bra - stå på!

Det sies at de tre første dagene er de verste, så kanskje det blir ørlite lettere nå? Samtidig kan det være vanskelig å holde motivasjonen oppe når behovet kommer og det ikke er helt nytt og spennende lenger.

Vi heier på deg - dette klarer du! :)

Tusen takk :)

Jeg syns den første dagen var lettest, vet ikke hvorfor det ble sånn. Er jo den vanen/uvanen med å tenne en røyk jeg må venne meg av, det går vel bedre etterhvert som tiden går. Ja håper jeg klarer dette, det hadde vært topp.

Annonse

Heia heia :P

Jeg kom på et "triks" til, du kan tenne et duftlys og heller sitte og "dufte" inn duftlyset`s røyk, hver gang du får et røykesug :ph34r:

Anonymkode: 8a9f2...ff8

Tusen takk :)

Kunne jo det. Har jo dampeutstyr liggende også da, kunne jo begynt med det igjen. Men det var så mye styr med det. Føler behov for å spise hele tiden. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...