Blomsterfluen Skrevet 21. oktober 2015 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg fikk øresus en morgen da jeg våknet for 3 dager siden, og den vil ikke gå bort. Øret på høyre side er helt merkelig og når jeg prater blir det helt susete og rart. Når jeg ligger i senga så hører jeg gjenntagende "gurilur" lyder. Jeg glemte å ta det opp med legdn i går. Har dere noe aning om hvorfor øresysen har vart så lenge og at det gradvis blir verre? Det er verst om morgenen. "Morgenøresus" kaller jeg det, men den varer hele døgnet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. oktober 2015 Skrevet 21. oktober 2015 Hell en liten teskje lunken matolje i øret om kvelden 2-3 kvelder på rad, ligg med det øret opp et kvarters tid før du reiser deg og tørker av det som renner ut. Etter 2-3 dager drar du til legen og få skylt øret ditt rent for ørevoks. Det kan godt være ørevoks som gjør dette. 0 Siter
Trine Skrevet 21. oktober 2015 Skrevet 21. oktober 2015 Kan være tett øretrompet. Får du til å "blåse ut" øresusen? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter Skrevet 21. oktober 2015 Kan være tett øretrompet. Får du til å "blåse ut" øresusen?eg har prøvd. Det går ikke. Den er verst om morgenen. 0 Siter
Trine Skrevet 21. oktober 2015 Skrevet 21. oktober 2015 eg har prøvd. Det går ikke. Den er verst om morgenen.Jeg vet ikke om det er det samme, men jeg hadde sånn en gang i over en måned. Begge ørene. Var helt jævlig. Var hos legen og fikk rinexin, det hjalp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.