Gjest ned 10 kg! Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Min kjæreste har gått ned 10 kg! på 8 uker! :-) Hvordan? Han drakk MYE vann! Spiste KUN wok-mat til middag, der han alltid spiste fisk eller hvitt kjøtt oppi.(ca 100gr pr middag) Ris eller pasta ved siden, men begrenset dette til et par skjeer, og hev desto mer i seg av wok-blandingen. Frokost og kvelds: vanlig brødmat. sunt pålegg.lite smør. Han har , for å være ærlig, FRÅTSET i wok-mat-. Spist MASSE, men likevel gått ned. Hvorfor? Fordi det omtrent bare er oljen og kjøttet han legger på seg av. Tenk det: to ss olje = 200 kcal. 100 gr hvitt kjøtt= 100 kcal. Middagen kom på ca 3-400 kcal, og det er jo bra? Må nevnes at han drakk en t-skje eplecider eddikk i saft hver dag. Og frokost og kvelds? Hvert måltid var ca 200 kcalorier. Altså en dagsrasjon på under 1000 kcal. Er det rart han raste ned i vekt? Og bare så det er sagt - han trente aldri. Han gadd ikke ;-) Ok, ville bare dele dette tipset. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stina Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Hei Har opplevd omtrent det samme selv, tok av 10 kg på 3 mnd, ved å drikke mye vann, og ved å blir vegetarianer rett og slett. Jeg har aldri vært glad i kjøtt og fisk, og derfor ville jeg prøve det, var ingen tanker om slanking med i bilde. Så prøvde jeg det da, og følte meg mye sunnere, spiste mye mer enn før, jafsa i meg på grønnsaker, korn mat og frukt og kiloene raste av, uten noen spesiell form for mosjon Skal egentlig ikke så mye til, for unge folk er det bare til å kutte ut snop, chips og junk food ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarine Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Men ein dagsrasjon på under 1000 kcal per dag over tid er da ikkje sunt, da vil kroppen etterkvart instille seg på sparebluss. Det er jo ein grunn til at slankekurar vanlegvis ikkje går under 1200 kcal per dag? Ein går fort ned i vekt, men det er ikkje noko ein kan halde seg på lenge. Likevel høyres det ut som god middag. Men legg til ei brødskive til om dagen, eit glas mjølk og litt frukt, da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.