Momo Skrevet 22. oktober 2015 Skrevet 22. oktober 2015 Det er morsomt fordi det er sant. Mangel på motgang kan også være vanskelig på sin måte, men kanskje mest fordi når man da til slutt møter motgang så har man aldri lært å håndtere det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 Skrevet 22. oktober 2015 Det er morsomt fordi det er sant. Mangel på motgang kan også være vanskelig på sin måte, men kanskje mest fordi når man da til slutt møter motgang så har man aldri lært å håndtere det.Jeg hadde massevis av "motgang" i barndommen. Anonymkode: 536fe...acb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. oktober 2015 Skrevet 22. oktober 2015 Det er morsomt fordi det er sant. Mangel på motgang kan også være vanskelig på sin måte, men kanskje mest fordi når man da til slutt møter motgang så har man aldri lært å håndtere det.Og det som ikke dreper deg gjør deg sterkere? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 Skrevet 22. oktober 2015 Og det som ikke dreper deg gjør deg sterkere?Ja, det der er bare tull. Kommer an på hva det dreier seg om, det er ikke så enkelt.Nei, det er slettes ikke så enkelt som stripen vil ha det til.Enig med deg. Anonymkode: 536fe...acb 1 Siter
Momo Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Skrevet 22. oktober 2015 Ja, det der er bare tull. Kommer an på hva det dreier seg om, det er ikke så enkelt.Nei, det er slettes ikke så enkelt som stripen vil ha det til.Enig med deg.Anonymkode: 536fe...acbStripen påstår vel heller ikke at det er så enkelt. Ikke jeg heller for den saks skyld, tvert imot. Vi leser det kanskje forskjellig ettersom vi har forskjellige utgangspunkt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 Skrevet 22. oktober 2015 jeg har møtt masse motgang og det har gjort meg sterk. Nå skal jeg kjempe mitt livs kamp... Og jeg skal vinne! Anonymkode: 090dc...e25 1 Siter
Momo Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter Skrevet 23. oktober 2015 jeg har møtt masse motgang og det har gjort meg sterk. Nå skal jeg kjempe mitt livs kamp... Og jeg skal vinne!Anonymkode: 090dc...e25Da håper jeg det går din vei. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.