Gå til innhold

sterkt mentalt retardert nabo slamrer med døra sent på kveldene.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Han har begynt å slamre med døra ekstremt kraftig med vilje etter klokka 23.30 på kveldene, når jeg allerede har sovet i 1 time. Jeg bråvåkner og jeg plages. De i kommunen sier de prøver å fikse opp i det, men det nytter ikke. Han slamrer også med døra om dsgen. Når han slamrer, så rister det i hele leiligheten min, bokstsvelig talt. Problemet er også at jeg ikke får flytte fordi mamma mener jeg ikke klarer meg selv og må fortsette å bu på pu bolig komplex. Jeg har jo 100 i iq så jeg tror jeg klarer meg selv.

Fortsetter under...

Hvorfor bestemmer din mor hva du skal gjøre eller ikke gjøre i livet? Er du ikke over 18?

Jeg vil tro hun har rett i at du bør bo der du bor, hun kjenner deg nok godt og vet hva du trenger av støtte for å klare deg. Men jeg er enig i at det er veldig plagsomt med mennesker som bråker unødig. 

Anonymkode: cddb6...e76

Blomsterfluen

Noen mødre føler et tomrom når barna blir voksne som de kan fylle hvis barna blir syke, ved å sykeliggjøre. De fører videre omsorgen og oppdragerrollen ved å holde "barnet" nede. De blir på en måte avhengig av et sykt "barn". Helt ubevisst, såklart, men det er naturlig for det kvinnelige kjønn, ettersom "driften" med unger og foreldreansvar er mye høyere enn hos menn. Det gjelder såklart ikke alle. Men det er ikke uten grunn at det er en stor overvekt av kvinner i sykepleieryrket.

Dette er et generelt svar, men jeg vil tro det er lurt å ikke ha moren sin som verge, i alle fall hvis man har normal IQ.

mamma har lagt meg i bakken og revet meg i håret å kløpet meg oppigjennom årene pga at jeg var autistisk sint, så hun kan umulig sykeliggjøre meg eller ønske at jeg skal være boende hos henne. Jeg flyttet til omsorgsbolig da jeg var 12 fordi mamma ikke visste hvordan hun skulle ta vare på meg fordi jeg var så autistisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...