Gå til innhold

Bruker du armbåndsur?

Bruker du armbåndsur?  

18 stemmer

1. 1. Bruker du armbåndsur?

• Ja, alltid
      6
    • Ja, innimellom, men glemmer ofte å ta det på
      2
    • Veldig sjelden
      2
    • Nei aldri, har et sted, men bruker det aldri
      4
    • Nei, og eier heller ikke et armbåndsur
      4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har et armbåndsur, men reima er ødelagt så den blir ikke brukt nå. Vet ikke om det kan kalles et armbåndsur. Er vel mer et altimeter. Klokke, altimeter, barometer og kompass. Kjekt å ha på tur når mobilen ligger avslått i bunn av sekken. Er egentlig ofte jeg ikke har med mobilen så jeg bør få fikset klokka mi.

Jeg har 9 armbåndsur. Alle mekaniske. Jeg går med klokke hver dag, døgnet rundt. Eneste unntak er når jeg dusjer. Jeg er dog interressert i mekaniske klokker. Før jeg ble interressert så gikk jeg sjelden med klokke. Nå har jeg blitt "hekta".

Jeg har 9 armbåndsur. Alle mekaniske. Jeg går med klokke hver dag, døgnet rundt. Eneste unntak er når jeg dusjer. Jeg er dog interressert i mekaniske klokker. Før jeg ble interressert så gikk jeg sjelden med klokke. Nå har jeg blitt "hekta".

Har du assburgers?

Anonymkode: c7853...d34

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...