Gå til innhold

Bruker du armbåndsur?

Bruker du armbåndsur?  

18 stemmer

1. 1. Bruker du armbåndsur?

• Ja, alltid
      6
    • Ja, innimellom, men glemmer ofte å ta det på
      2
    • Veldig sjelden
      2
    • Nei aldri, har et sted, men bruker det aldri
      4
    • Nei, og eier heller ikke et armbåndsur
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en følelsa av at det er fåtallet som har klokke på armen lenger, de fleste bruker mobilen?

Anonymkode: 416fd...0af

grublerijenta
Skrevet

Jeg bruker stort sett mobilen.  Jeg har en Garmin klokke til trening, den bruker jeg hvis behov for klokke på armen utover trening.  

Skrevet

Man er noe 'oldis', vel, da, (får man muligens si).

Anonymkode: c7853...d34

Skrevet

Jeg bruker sjelden, men ser mange med. Trendklokker fra Michael Kors, Daniel Wellington, Marc By Jacobs osv ser jeg mange av for tiden på håndledd rundt omkring. 

Anonymkode: 0dfcc...44f

Skrevet

Har ikke armbåndsur, men vekkerklokken må jo stilles. :ph34r: Har ikke kommet så langt ennå.

Skrevet

Jeg er vel oldis, og bruker armbåndsur :).

Liker både å kunne sjekke klokken raskt uten å ta opp mobilen og jeg har dessuten en klokke jeg er glad i.

Skrevet

Jeg er vel oldis, og bruker armbåndsur :).

Liker både å kunne sjekke klokken raskt uten å ta opp mobilen og jeg har dessuten en klokke jeg er glad i.

samme her. :) Synes jo klokka er pen også, blir litt som å bruke et smykke. 

Skrevet

Jeg har et armbåndsur, men reima er ødelagt så den blir ikke brukt nå. Vet ikke om det kan kalles et armbåndsur. Er vel mer et altimeter. Klokke, altimeter, barometer og kompass. Kjekt å ha på tur når mobilen ligger avslått i bunn av sekken. Er egentlig ofte jeg ikke har med mobilen så jeg bør få fikset klokka mi.

Skrevet

Jeg har 9 armbåndsur. Alle mekaniske. Jeg går med klokke hver dag, døgnet rundt. Eneste unntak er når jeg dusjer. Jeg er dog interressert i mekaniske klokker. Før jeg ble interressert så gikk jeg sjelden med klokke. Nå har jeg blitt "hekta".

Skrevet

Jeg har 9 armbåndsur. Alle mekaniske. Jeg går med klokke hver dag, døgnet rundt. Eneste unntak er når jeg dusjer. Jeg er dog interressert i mekaniske klokker. Før jeg ble interressert så gikk jeg sjelden med klokke. Nå har jeg blitt "hekta".

Har du assburgers?

Skrevet

Nei, men jeg har jobbet i bransjen.

Skrevet

Kult, da kan du noe da.

Skrevet

I ass eller burger bransjeN?=

Anonymkode: 1d9c2...82f

Skrevet

Kult, da kan du noe da.

Jeg kan litt om klokker ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...