Gå til innhold

Gleder du deg til nyttårsaften?

Gleder du deg?  

11 stemmer

1. 1. Gleder du deg?

• Ja, det blir supert!
      3
    • Nja, er ikke så viktig.
      5
    • Nei, det blir ensomt.
      3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har aldri brydd meg spesielt om nyttårsaften, har mest inntrykk av at det dreier seg om fyll, branner og fyrverkeriskader. Ikke hos oss da, men ellers. I år skal vi forhåpentligvis feire nyttårsaften på hytta på fjellet, bare kjæresten og jeg. :wub:

Annonse

I år skal vi ikke reise bort, så da må vi prøve å finne en familie som vil være sammen med oss. Pleier alltid å være litt trege med det, så takk for påminnelsen! Vi pleier altså enten å invitere en familie, eller være hos en familie med barn på omtrent samme alder. Ingen av barna våre har begynt med feiring "ute" ennå. Ja - jeg gleder meg (forutsatt at vi finner noen å feire med!)!

Jeg forbinder absolutt ikke nyttårsaften med fyll og spetakkel! Jeg forbinder det med en fin vennefest for store og små, og gjerne ungdommer også, med god mat og passelige mengder drikke til :-)

De årene vi er hos svigers, er vi bare hjemme uten besøk. Det er kjedelig, synes jeg :-(

Nyttårsaften pleier å være en veldig hyggelig kveld. Vi feirer med en større gruppe bestående av både voksne og barn - foreldre, par og single. Når jeg tenker på det nå begynte jeg faktisk å glede meg litt :). Men ikke noe jeg går rundt og tenker på.

Husker i ungdomstiden da det var helt avgjørende for ens sosiale status å være invitert bort nyttårsaften, og helst skulle man ha flere invitasjoner å velge mellom. Glad jeg for lengst er ferdig med det stresset der.

Endret av Xtra
Blomsterfluen

Jeg gleder meg for da skal jeg kanskje få komme til koltbord hoss en kolega og hans mange venner og god musikk på cd eller spotify. Men jeg liker ikke fyrverkeri lydene for de er så uforutsigbare, så jeg kikker på fyrverkeriet ut vinduet heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...