Gå til innhold

For en ulidelig lang dag!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, søndag. En ekstra ille søndag. Men jeg ble i bedre humør nå, for nå nærmer det seg slutten.

Anonymkode: 2950a...eb1

Blir sikkert like ille i morgen antagelig. Og resten av uken. Og resten av året. Og resten av årene.

Anonymkode: fbe77...a2e

Det er deilig med en ekstra time da. Og downton abbey på NRK, vår kjære familiekanal. Etter en ekstra fin preken fra presten i kirken og en utrolig god kirkekaffe, så gjør det seg med en time ekstra, før jeg går tilbake til striskjorta havrelefse i morgen. gleder meg til det blir grytidlig, så tidlig kommer jeg til å stå opp, att jeg kan innarbeide ekstra karensdag, nesten. Å takk vår herre for denne dag

Anonymkode: a98c6...517

Det er deilig med en ekstra time da. Og downton abbey på NRK, vår kjære familiekanal. Etter en ekstra fin preken fra presten i kirken og en utrolig god kirkekaffe, så gjør det seg med en time ekstra, før jeg går tilbake til striskjorta havrelefse i morgen. gleder meg til det blir grytidlig, så tidlig kommer jeg til å stå opp, att jeg kan innarbeide ekstra karensdag, nesten. Å takk vår herre for denne dag

Anonymkode: a98c6...517

Kanskje jeg skulle velge Jesus jeg og, høres jo liddli' fint ut.

Annonse

Kjip dag, men blir bedre med jol - da blir det storfamilien i en hall med flesk og mjød. Men først skal vi lufte sorgene under "Karl-Bertil Jonssons julaften", før festen bryter ut.

Fest og fest, fru Blom.

Anonymkode: fbe77...a2e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...