Gå til innhold

sykehusklovner for voksenavdelingen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Burde det ikke vært morroheter og litt tøys og tull show med klovner for de på voksenavdelingen på sykehus også? Voksenavdelingen har sikkert så mye kjedelig, ogbtrenger sikkert noe morro og show...

For egen del ville jeg i hvertfall sagt nei takk.

Kanskje ville jeg tenkt annerledes om jeg mot formodning var innlagt på sykehus lenge og hadde lite adspredelser.

Hei!

jeg har mer enn nok med alt på sykehuset, leger , spesialister, sykepleiere,  instrumenter, alt de vil ta av tester, til og med om natten:-( blir man vekket for prøver:-( da gråt jeg når de gikk, det var dråpen som utløste tårer.

hadde det kommet klovner i tillegg opp i alt dette stresset da hadde jeg følt meg ytterligere stresset.

Dessuten liker jeg at ting er mest mulig vanlig, og menneskene her er vanlige, de snakker med vanlige stemmer og jeg vet hva de har på seg. De gjør det så hyggelig som de kan uform av omtanke og god service

Anonymkode: 55bf7...e3b

Annonse

Burde det ikke vært morroheter og litt tøys og tull show med klovner for de på voksenavdelingen på sykehus også? Voksenavdelingen har sikkert så mye kjedelig, ogbtrenger sikkert noe morro og show...

Forstår ikke hva som er gøy med klovner. Det er bare teit og stupid.

Anonymkode: e9dd8...6d7

Hei!

jeg har mer enn nok med alt på sykehuset, leger , spesialister, sykepleiere,  instrumenter, alt de vil ta av tester, til og med om natten:-( blir man vekket for prøver:-( da gråt jeg når de gikk, det var dråpen som utløste tårer.

hadde det kommet klovner i tillegg opp i alt dette stresset da hadde jeg følt meg ytterligere stresset.

Dessuten liker jeg at ting er mest mulig vanlig, og menneskene her er vanlige, de snakker med vanlige stemmer og jeg vet hva de har på seg. De gjør det så hyggelig som de kan uform av omtanke og god service

Anonymkode: 55bf7...e3b

Ja, forferdelig irriterende.

k Når jeg endelig klarte å sove ble jeg vekket for å ta blodtrykk og temp. Og halv åtte kom labdamene for å ta blodprøver... Dritlei av å si fødselsnr hundre ganger... Helst ville jeg være for meg selv

Anonymkode: 4d948...d19

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...