Gå til innhold

Dag 10 uten røyk og sugen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje du fokuserer for mye på det? Kan du ikke prøve å finne på noe kjekt som IKKE innebærer noe å spise? Virker nesten som du tenker på røyk hele tida, og det beste er kanskje å prøve flytte fokuset?

Ja jeg tenker på røyk hele tiden, vet ikke hva jeg skal fokusere på. Bestilte noen julegaver på nettet, da fikk jeg litt fokus bort. Skal pakke dem inn når de kommer, da og får jeg vel fokus vekk fra røyken og spisingen. Syns det er vanskelig. 

Ja jeg tenker på røyk hele tiden, vet ikke hva jeg skal fokusere på. Bestilte noen julegaver på nettet, da fikk jeg litt fokus bort. Skal pakke dem inn når de kommer, da og får jeg vel fokus vekk fra røyken og spisingen. Syns det er vanskelig. 

Jeg synes du er flink. Noen kilo ekstra må man regne med i begynnelsen, det er helt normalt men nå synes jeg du skal forsøke å finne deg noen andre hobbyer enn å sitte å spise. Liker du håndarbeid? Kanskje du kunne begynt å hekle eller strikke? Det er mange gode nybegynner videoer på youtube som kan være nyttige om du har lyst på et slikt prosjekt. Eller kanskje du kan begynne å lage en liste over ting som skal gjøres før jul, gaver som skal kjøpes inn, litt besøk som skal planlegges osv? 

Du kan strikke noen skikkelig tykke ullsokker til meg :D Tøflene mine går i oppløsning og det er litt gulvkaldt her hjemme. Uansett, jeg syns du er kjempeflink. Jeg nøyer meg med prosjekt "ikke røyke mer enn 5 om dagen". Merker også at det er vanskelig i dag. I går var det lett. Vet ikke hvorfor det er sånn. Men du klarer det, det er jeg sikker på. Du kommer deg gjennom denne dagen også.

Jeg synes du er flink. Noen kilo ekstra må man regne med i begynnelsen, det er helt normalt men nå synes jeg du skal forsøke å finne deg noen andre hobbyer enn å sitte å spise. Liker du håndarbeid? Kanskje du kunne begynt å hekle eller strikke? Det er mange gode nybegynner videoer på youtube som kan være nyttige om du har lyst på et slikt prosjekt. Eller kanskje du kan begynne å lage en liste over ting som skal gjøres før jul, gaver som skal kjøpes inn, litt besøk som skal planlegges osv? 

Kunne godt tenkt meg å strikke jeg men kan det ikke, skjerf er kjedelig å strikke. Det som irriterer meg er at jeg har forstoppelse igjen, tror røyken økte forbrenningen og litt. 

Annonse

Kunne godt tenkt meg å strikke jeg men kan det ikke, skjerf er kjedelig å strikke. Det som irriterer meg er at jeg har forstoppelse igjen, tror røyken økte forbrenningen og litt. 

Du tror ikke det har noe å gjøre med all sjokoladespisingen`?

Du kan strikke noen skikkelig tykke ullsokker til meg :D Tøflene mine går i oppløsning og det er litt gulvkaldt her hjemme. Uansett, jeg syns du er kjempeflink. Jeg nøyer meg med prosjekt "ikke røyke mer enn 5 om dagen". Merker også at det er vanskelig i dag. I går var det lett. Vet ikke hvorfor det er sånn. Men du klarer det, det er jeg sikker på. Du kommer deg gjennom denne dagen også.

Ja hadde jeg kunnet det skulle jeg gjort det :) Du er nå flink som holder deg til fem om dagen, vanskelig det og. Stå på videre! Det går vel i bølger dette suget, får prøve å komme meg gjennom denne dagen og uten røyk. 

Ok, men jeg har nå spist mye sukker før uten at det gjorde noe, forbaska piller og røykekutt!!!

ikke snakk det bort. Du har selv fortalt at du har spise masse sjokolade og gått opp flere kilo siden røykeslutten. Likevel skylder du på piller og røyk.

Anonymkode: fbfa0...410

Annonse

Ja hadde jeg kunnet det skulle jeg gjort det :) Du er nå flink som holder deg til fem om dagen, vanskelig det og. Stå på videre! Det går vel i bølger dette suget, får prøve å komme meg gjennom denne dagen og uten røyk. 

Det er jo sunnere å slutte helt, men det har jeg ikke motivasjon til. Jeg snuser da, når jeg merker at jeg har lyst på røyk så tar jeg en snus. Men jeg har en snusboks i godt over en uke så jeg snuser ikke veldig mye.

Jo, det er vanlig å få treg mage av sjokolade.

Forsøk å spise slike ting som får fart på magen i tillegg til sjokolade, i det minste :). Søt frukt kan dessuten fjerne noe av sjokoladebehovet.

Ok, det visste jeg ikke. Får kjøpe inn noen druer da. 

ikke snakk det bort. Du har selv fortalt at du har spise masse sjokolade og gått opp flere kilo siden røykeslutten. Likevel skylder du på piller og røyk.

Anonymkode: fbfa0...410

Piller gjør nok at jeg er overvektig, røykeslutten gjør at jeg spiser mer. 

Jeg håper du klarer å holde ut og ikke begynne igjen! Du gjør en kjempeinnsats i forhold til din egen helse ved å slutte å røyke.

Får prøve å holde ut da, men forstår ikke hvordan jeg skal klare å holde ut resten av livet uten røyk. 

Det er jo sunnere å slutte helt, men det har jeg ikke motivasjon til. Jeg snuser da, når jeg merker at jeg har lyst på røyk så tar jeg en snus. Men jeg har en snusboks i godt over en uke så jeg snuser ikke veldig mye.

Snus er jo bedre å bruke enn røyk, men snus var ikke noe for meg. Nei faen ta den røyken, skulle aldri ha begynt å røyke. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...