Gå til innhold

Asylsøkere klager på mottaket

Anbefalte innlegg

Kanskje vi skal være av det` La muslimer som kommer hit til landet betale en ekstra skatt (så de kan tilbakebetale litt av de ekstra kostnadene de påfører oss)?

Og ateister skal være slaver, eventuelt halshogges?

Anonymkode: bb1bf...2e0

Ojda.... Ligger vel lagelig til for å bli halshugget jeg da... eventuelt om jeg er "heldig" bli slave...ingen gode fremtidsutsikter dette :( .... (som kvinne enda dårlige...) 

Anonymkode: a4ac6...cf9

Fortsetter under...

Ojda.... Ligger vel lagelig til for å bli halshugget jeg da... eventuelt om jeg er "heldig" bli slave...ingen gode fremtidsutsikter dette :( .... (som kvinne enda dårlige...) 

Akkurat DU trenger jo ikke trykke av for anonym-knappen, med mindre du aktivt går inn for noe 'lurings' da, vel.

*

Jeg tror ateister er verre enn kristne. Jesus er jo tross alt en profet i Islam. Jødene, derimot, har vel ikke Jesus. Nei, vetta faen jeg. Det er så mye rare meninger blant religiøse uansett, bare sammensurier av ulike dogmer og meningsløshet.

Akkurat DU trenger jo ikke trykke av for anonym-knappen, med mindre du aktivt går inn for noe 'lurings' da, vel.

*

Jeg tror ateister er verre enn kristne. Jesus er jo tross alt en profet i Islam. Jødene, derimot, har vel ikke Jesus. Nei, vetta faen jeg. Det er så mye rare meninger blant religiøse uansett, bare sammensurier av ulike dogmer og meningsløshet.

Jeg sa vel ikke noe om ateist, det er en tolkning av ikke religiøs.. Agnostiker er en annen avart av det, vel ? Lavt på listen ligger jeg nok  - hos de religiøse, og sikkert hos andre.  Kan ikke tilfredsstille eller tilpasse meg alt, blir fort stressende i lengden.  Den listen higer jeg ikke etter å klatre oppover på.  Har så mange andre lister jeg kunne tenke meg å klarte oppover på  med høyere prioritet.  Ok ?  :)  

Jeg sa vel ikke noe om ateist, det er en tolkning av ikke religiøs.. Agnostiker er en annen avart av det, vel ? Lavt på listen ligger jeg nok  - hos de religiøse, og sikkert hos andre.  Kan ikke tilfredsstille eller tilpasse meg alt, blir fort stressende i lengden.  Den listen higer jeg ikke etter å klatre oppover på.  Har så mange andre lister jeg kunne tenke meg å klarte oppover på  med høyere prioritet.  Ok ?  :)  

Nei!

Vurdert å "konvertere"?

Anonymkode: bb1bf...2e0

Annonse

Annonse

Religion er bare vås uansett. Men gud har makt, eller lettere sagt, ideen om gud har makt. Gud selv, han finnes selvfølgelig ikke, iallefall ikke den smålige lille diktatoren som de abrahamske religionene har tvangsforet de lettlurte med å århundrer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...