Gå til innhold

Tror jeg gir opp snart.

Anbefalte innlegg

Vil la være, men da må jeg begynne å røyke igjen. Det er klin umulig å gjøre begge deler samtidig. 

Unnskyldning ikke akseptert - det er mulig å kombinere knasking på sunne ting med litt godterispising.  Det tar en evighet å slanke seg sammenliknet med tiden det tar å være røykfri lenge nok til at suget avtar. 

Endret av laban

Fortsetter under...

Si til deg selv at du ikke kan, slik du gjør når du lar være å gjøre andre ting fordi du er redd for at du skal føle deg rar eller dårlig. 

Får prøve da. Har dampet litt nå, har jo det liggende og. Men det smakte rart, har sikkert ligget for lenge eller noe. 

Vil la være, men da må jeg begynne å røyke igjen. Det er klin umulig å gjøre begge deler samtidig. 

Akkurat nå driver du og slutter med å røyke. Du skal ikke samtidig slutte å spise sjokolade eller få til alt du ikke har fått til på lenge. Du skal bare slutte å røyke. Prøv å rose deg selv for at du faktisk har klart så mange dager  og gi for all del ikke opp:-)

Annonse

Akkurat nå driver du og slutter med å røyke. Du skal ikke samtidig slutte å spise sjokolade eller få til alt du ikke har fått til på lenge. Du skal bare slutte å røyke. Prøv å rose deg selv for at du faktisk har klart så mange dager  og gi for all del ikke opp:-)

Ja, får prøve litt til. Dampen hjelper jo på. Men ville jo helst klart meg uten det styret der.

Unnskyldning ikke akseptert - det er mulig å kombinere knasking på sunne ting med litt godterispising.  Det tar en evighet å slanke seg sammenliknet med tiden det tar å være røykfri lenge nok til at suget avtar. 

Syns det gikk lang tid før suget avtar. Har brukt damp nå. 

Ja, får prøve litt til. Dampen hjelper jo på. Men ville jo helst klart meg uten det styret der.

Nå er du straks gjennom den verste tiden det er galskap å begynne nå når du straks har klart deg i hele 14 dager. Ja det er tungt, noen dager er rene drepen, men det blir faktisk mye lettere enn det er nå. Jeg spiste endel mer jeg og, når jeg var over det verste suget stagget matinntaket seg. Dette går bra Stjernestøv, du har straks vært røykfri i 14 hele dager, det er strålende jobbet. 

Her er hobby for novemberukene: 

www.pinterest.com  -for ideer og inspirasjon

http://ballerinastina.blogspot.no/2009/02/tovede-lappetfler.html

Nå er du straks gjennom den verste tiden det er galskap å begynne nå når du straks har klart deg i hele 14 dager. Ja det er tungt, noen dager er rene drepen, men det blir faktisk mye lettere enn det er nå. Jeg spiste endel mer jeg og, når jeg var over det verste suget stagget matinntaket seg. Dette går bra Stjernestøv, du har straks vært røykfri i 14 hele dager, det er strålende jobbet. 

Her er hobby for novemberukene: 

www.pinterest.com  -for ideer og inspirasjon

http://ballerinastina.blogspot.no/2009/02/tovede-lappetfler.html

Ja får prøve litt til da, kanskje dampen hjelper meg. Men er helt skjelven nå, men det kan jo være pga for mye medisin. Skal trappe ned litt. Tror ikke jeg klarer den strikkingen. 

Ja får prøve litt til da, kanskje dampen hjelper meg. Men er helt skjelven nå, men det kan jo være pga for mye medisin. Skal trappe ned litt. Tror ikke jeg klarer den strikkingen. 

Du trenger kun ta èn dag av gangen. Hvilket medikament er det du reduserer på?

Du trenger kun ta èn dag av gangen. Hvilket medikament er det du reduserer på?

Ja får ta en dag av gangen, det er risperdal jeg skal redusere på. Ringte legesenteret i dag og serumet var enda høyere. Skrev det til sykepleieren men fikk ikke svar, psykiateren er borte. NHD skrev jeg kunne redusere. 

Annonse

Ja får ta en dag av gangen, det er risperdal jeg skal redusere på. Ringte legesenteret i dag og serumet var enda høyere. Skrev det til sykepleieren men fikk ikke svar, psykiateren er borte. NHD skrev jeg kunne redusere. 

Ok. Jeg håper du får en rolig og hyggelig fredagskveld, søndag er dagen din, husk det. 2 hele uker :-) 

Håper du står an av, og ikke begynner igjen, du har vært kjempeflink!! Jeg røyker selv, og skulle gjerne byttet plass med deg, dvs. å ha klart nesten to røykfrie uker i stedet for hele tiden skyve røykeslutten foran meg. Du gjør det eneste riktige. Å begynne igjen vil aldri være en god løsning. 

Prøver men tror ikke det går, visualiserer hele tiden at jeg røyker nå. Tror du virkelig jeg klarer det? Føles ikke sånn ut. 

Flytt fokus! FLYTT FOKUS! FLYTT FOKUS! :) Jeg heier på deg, ikke gi opp! :rolleyes:

Du skal ikke kjenne på deg at du gir opp snart, hørt sånn snakk! <_<

;) Du skal kjenne på deg at dette klarer du! For det er sant, dette klarer du. Hvis du bare lar deg selv få sjansen.

Håper du står an av, og ikke begynner igjen, du har vært kjempeflink!! Jeg røyker selv, og skulle gjerne byttet plass med deg, dvs. å ha klart nesten to røykfrie uker i stedet for hele tiden skyve røykeslutten foran meg. Du gjør det eneste riktige. Å begynne igjen vil aldri være en god løsning. 

Får prøve å klare meg, men det er vanskelig når jeg har det suget. Dampen hjalp litt da, men liker ikke dampen heller. Vil helst klare meg uten noe. Misunner deg som røyker jeg nå, og alle andre som røyker. 

Flagg_animert_Norsk.gif

Flytt fokus! FLYTT FOKUS! FLYTT FOKUS! :) Jeg heier på deg, ikke gi opp! :rolleyes:

Du skal ikke kjenne på deg at du gir opp snart, hørt sånn snakk! <_<

;) Du skal kjenne på deg at dette klarer du! For det er sant, dette klarer du. Hvis du bare lar deg selv få sjansen.

Får prøve litt til da, dampen hjalp meg litt i dag. Men føler den og smaker mystisk, vil helst klare meg uten noe. Får bite tenna sammen da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...