Gå til innhold

Hår inni rumpa

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Hvor mange menn her inne shaver håret inni rumpa? Fordi jeg har en veldig plagsom følelse av at det er for mye hår der, som om det er noe der.

Endret av mariusen77
Skrevet (endret)

Da er det bare å ta min vanlige tur til kvinneguiden og diskusjon.no ... er mye artigere når folk svarer her på forumet er folk for smarte det er kjedelig!

Endret av Trollings
Skrevet

Da er det bare å ta min vanlige tur til kvinneguiden og diskusjon.no ... er mye artigere når folk svarer her på forumet er folk for smarte det er kjedelig!

Troller du og mariussen der også?

Anonymkode: 29d2b...a75

Skrevet

I følge en jeg pratet med en gang er det ingen god ide å shave håret i rumpa. Det er visst ekstremt ubehagelig når det begynner å vokse ut igjen.

Skrevet (endret)

I følge en jeg pratet med en gang er det ingen god ide å shave håret i rumpa. Det er visst ekstremt ubehagelig når det begynner å vokse ut igjen.

Har en følelse av at noe sitter rett innenfor endetarmsåpningen. Jeg har mistenkt at det kan være en hemoride. Jeg blør ikke, klør ikke og det er ikke smertefullt liksom, bare skikkelig plagsomt! kjennes noen ganger ut som det er en mark som rører på seg, men jeg har tatt mark kur for spolorm og det kom jo aldri marker ut, og jeg har ikke klødd.. hva kan det være? hvis det er en hemoride, vil plagene forsvinne hvis jeg er mye i fysisk aktivitet?

Endret av mariusen77
Skrevet

Kanskje de driver med mot-troll? :ph34r:

Hvem vet.

Anonymkode: 811fd...de8

Skrevet

Har en følelse av at noe sitter rett innenfor endetarmsåpningen. Jeg har mistenkt at det kan være en hemoride. Jeg blør ikke, klør ikke og det er ikke smertefullt liksom, bare skikkelig plagsomt! kjennes noen ganger ut som det er en mark som rører på seg, men jeg har tatt mark kur for spolorm og det kom jo aldri marker ut, og jeg har ikke klødd.. hva kan det være? hvis det er en hemoride, vil plagene forsvinne hvis jeg er mye i fysisk aktivitet?

Aner ikke. Kan ingenting om hemoroider. Men ihvertfall så har du ikke hår inni endetarmen.

Skrevet

Aner ikke. Kan ingenting om hemoroider. Men ihvertfall så har du ikke hår inni endetarmen.

Daså. Men hva tror du det skyldes da? Hvor lenge burde jeg avvente osv?

Noen andre som har noen formeninger?

Skrevet

Har lest litt om småmark, og tror faktisk at det kan være det, men jeg har ikke kløe egentlig, bare en følelse av at noe er i endetarmsåpningen. Dessuten er jeg 19 år

Skrevet

Har lest litt om småmark, og tror faktisk at det kan være det, men jeg har ikke kløe egentlig, bare en følelse av at noe er i endetarmsåpningen. Dessuten er jeg 19 år

Kanksje du burde ta en tur til legen?

Skrevet

Kan du ikke bare holde kjeft, din jævla nisse?

Hva behager? 

Skrevet

Daså. Men hva tror du det skyldes da? Hvor lenge burde jeg avvente osv?

Noen andre som har noen formeninger?

Hva med å smøre på no' selv brunnings krem?

Skrevet

Hva behager? 

Hvorfor har du endret innlegget mitt når du har sitert det?

Skrevet

Hææ???

Herp derp

Anonymkode: 811fd...de8

Skrevet

Hvorfor har du endret innlegget mitt når du har sitert det?

Må le. Høyt! Må være toppen av trolling, å gjøre nettopp dét! :D

Anonymkode: 17732...cce

Skrevet

Må le. Høyt! Må være toppen av trolling, å gjøre nettopp dét! :D

Anonymkode: 17732...cce

Noen som 'tuller' her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...