Gå til innhold

Hår inni rumpa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I følge en jeg pratet med en gang er det ingen god ide å shave håret i rumpa. Det er visst ekstremt ubehagelig når det begynner å vokse ut igjen.

Har en følelse av at noe sitter rett innenfor endetarmsåpningen. Jeg har mistenkt at det kan være en hemoride. Jeg blør ikke, klør ikke og det er ikke smertefullt liksom, bare skikkelig plagsomt! kjennes noen ganger ut som det er en mark som rører på seg, men jeg har tatt mark kur for spolorm og det kom jo aldri marker ut, og jeg har ikke klødd.. hva kan det være? hvis det er en hemoride, vil plagene forsvinne hvis jeg er mye i fysisk aktivitet?

Endret av mariusen77
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/408246-h%C3%A5r-inni-rumpa/#findComment-3658778
Del på andre sider

Annonse

Har en følelse av at noe sitter rett innenfor endetarmsåpningen. Jeg har mistenkt at det kan være en hemoride. Jeg blør ikke, klør ikke og det er ikke smertefullt liksom, bare skikkelig plagsomt! kjennes noen ganger ut som det er en mark som rører på seg, men jeg har tatt mark kur for spolorm og det kom jo aldri marker ut, og jeg har ikke klødd.. hva kan det være? hvis det er en hemoride, vil plagene forsvinne hvis jeg er mye i fysisk aktivitet?

Aner ikke. Kan ingenting om hemoroider. Men ihvertfall så har du ikke hår inni endetarmen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/408246-h%C3%A5r-inni-rumpa/#findComment-3658800
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...