Gå til innhold

Hår inni rumpa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Disse hemoroidene. Hvor er det en skal kjenne etter for å kjenne etter kul?

Ja, nå er jeg seriøs.

I rumpa.

Jeg er sterkt i mot å beskylde folk for trolling uten å være 100% sikker, men etter at du laget et juksesitat av Trine går det ikke an å ta deg seriøst.

Annonse

Er det Trollings som troller og tuller?

Anonymkode: 29d2b...a75

Innlegget hans kunne tolkes slik, men det kan også tolkes på andre måter. (observatør/aktør/annet?)

Uansett synes jeg det er ufint av dere å ikke behandle denne personen med respekt og ta hans bekymringer på alvor. Dessuten er det umulig å vite om noen er troll/psyk det er store overlapp der

Skjerpings folkens

Anonymkode: 2c790...752

Innlegget hans kunne tolkes slik, men det kan også tolkes på andre måter. (observatør/aktør/annet?)

Uansett synes jeg det er ufint av dere å ikke behandle denne personen med respekt og ta hans bekymringer på alvor. Dessuten er det umulig å vite om noen er troll/psyk det er store overlapp der

Skjerpings folkens

Du fikk med deg at ts forfalsket Trines svar, og svarte på sitt eget konstruerte svar etterpå? Før ts svarer på hvorfor dette ble gjort kan h*n neppe vente å bli forstått som seriøst, sorry.

Endret av Kayia

Jævla nisse. Her sier jeg at jeg IKKE troller også kommer du med dine idiotiske utsagn.

Det spm jeg stilte var faktisk seriøst, tro det eller ei.

Om du hadde vært seriøs hadde du åpnet linken du fikk vil jeg tro, der svaret du spør om blir besvart.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...