Gå til innhold

Blir du med aspergers støtt av sider som dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lurtepå

Nei, jeg blir ikke støtt.

Jeg synes det er aldeles morsomt.

If you're an Aspie and you know it flap your hands (flap flap)
If you're an Aspie and you know it then your complex body motions will show it

Trolling Aspies

• Remind them of their disability and cite APA 32.7. They hate being proven wrong.
  • Refuse them special treatment. Hilarity ensues.
  • Refer them to Wikipedia. All Aspies hate Wikipedia due to the only lulzy article they have (High Functioning Autism)
  • Cite them as WP:personal. Anything Wikipedia will result in hilarity.
  • IRC Trolling: Guard Lowered in Under 10 Minutes
  • Tell them that Hitler had assburgers
  • Ask them if they really have burgers up their asses.
  • Tell them that they are no different to Chris-chan.
  • Say anything remotely negative about any subject or topic. Asspies will pretend they are in the group you mocked and fake being offended for attention.
Endret av lurtepå

Annonse

Aspergere/autister kan også være veldig flinke sosialt. Jeg har truffet folk med asperger og meg selv som har hfg autisme og vi er iverfall veldig sosialt flinke.

blir du støtt?

Du har høytfungerende autisme?

Anonymkode: df614...cda

Annonse

jeg blir fornermet av at de mener at autisme/asperger bare er funnet på.

ok, men jeg klare å se humoren i det. men uansett så er det jo bare en tullesiden, og jeg synes ikke akkurat at det med at det bare var funnet på var så hysterisk morsomt jeg heller om jeg skal være ærlig.

Anonymkode: df614...cda

jeg blir fornermet av at de mener at autisme/asperger bare er funnet på.

Det er ikke funnet på, men diagnostiseringen er veldig subjektiv. Det er ikke slik at du kan ta en blodprøve for å få det bekreftet. Ulike fagfolk kan komme frem til helt forskjellige resultat da det er veldig mye overlapping med andre diagnoser som div. PF og ADHD, og kanskje andre også. Så sikker kan man aldri være.

Endret av gråstein

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...