Gå til innhold

Bakrus av alkohol

Anbefalte innlegg

Stemmer det att viss man drikker en del alkohol på kvelden/natten så man blir "full" også går og legger seg også våkner ca. 6-7 timer etter og man da  IKKE spiser eller drikker vann har da mindre promille enn når du gjør akuratt det samme bare att du spiser mat og drikker vann med en gang istede? 

Altså kan promillen øke ved att du intar mat og vann med en gang? Siden kroppen har jo ligget helt stille og forbrenningen står på pause på en måte så om du da ikke spiser så starter vell ikke forbrennings prosessen og da vill alkoholen på en måte bli satt på vent i kroppen og du vill føle deg edru men viss du spiser og drikker vann vill føle att du blir full igjen.

jeg selv har flere ganger våknet etter en kveld/natt med drikking av alkohol og følt att jeg er helt edru og noen timer senere har jeg spist og drukket vann og så plutselig følt att jeg blir full igjen, kan dette ha en sammenheng for jeg vet jo att alkohol forbrennes fortere om man har spist godt og eventuelt spiser samtidig som når man drikker men kan det bli omvendt når kroppen har hvilet over lengre tid? 

Blir ikke det riktig?

Anonymkode: 777f1...97a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/408262-bakrus-av-alkohol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...