Gå til innhold

jeg skal prøve ketolyse diett. ambefalinger på mat?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg har bmi på 32. Jeg ønsker å gå ned fra 108 kg til 75 kg. Eller kanskje 70 kg også. Jeg liker ikke å trene for det er så tungt for ryggen min. Tillogmed å gå turer sliter på ryggen min. Men jeg vil gjerne gå på ketolyse diett. Noen ambefalinger på matvarer? Jeg har nemlig 5,6 i kolesterol også.

Fortsetter under...

Lån boka til Torkil på biblioteket, "Slank med ketolysekuren" og les deg grundig opp før du begynner. Les også her:

http://www.ketolyse.no/

Men vær klar over at om du klarer å gjennomføre og går ned i vekt vil du kjapt gå opp igjen om du går tilbake til vanlig høykarbo-kosthold.

Blomsterfluen

Lån boka til Torkil på biblioteket, "Slank med ketolysekuren" og les deg grundig opp før du begynner. Les også her:

http://www.ketolyse.no/

Men vær klar over at om du klarer å gjennomføre og går ned i vekt vil du kjapt gå opp igjen om du går tilbake til vanlig høykarbo-kosthold.

ok. Hva kan jeg spise etter ketolyse kuren, som ikke gjør meg feitere? Jeg skal låne boka.

Endret av Blomsterfluen

ok. Hva kan jeg spise etter ketolyse kuren, som ikke gjør meg feitere? Jeg skal låne boka.

Jeg mener det skal stå om det i boka. Noen holder seg til en ketogen diett resten av livet fordi de føler seg så mye bedre på det enn på vanlig høykarbo-diett Andre spiser noe i retning av det Fedon anbefaler. Torkil Andersen har også utgitt boka "Etter slankekuren", den handler om hvordan du skal holde vekten etterpå. :) 

Er ketolyse det samme som ketogen?

Ketolyse er en ketogen diett ja.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...