Gå til innhold

Tar du slike firma seriøst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

30

• grublerijenta

23

• Lurings

2

Populære dager

grublerijenta

Hvis navnet er noe med "tech"... minner meg om "Kjelltech", vel.

Anonymkode: d9b1b...e27

Ja det gjør jeg, men foretar en vurdering alt avhengig av hva firmaet driver med.  Jeg har vært i befatning med mange seriøse firmaer med "tech" som del av firmanavnet som har hatt stor verdi for meg og mitt virke

Ja det gjør jeg, men foretar en vurdering alt avhengig av hva firmaet driver med.  Jeg har vært i befatning med mange seriøse firmaer med "tech" som del av firmanavnet som har hatt stor verdi for meg og mitt virke

Du virker?

Annonse

grublerijenta

Hvorfor er du her da, hva feiler deg?

Jeg ante ikke at det var regler for hvem som kunne være på DOL... om det feiler meg noe ? Hva vil du frem til?  Uansett, tenker det står endel om det i tidligere tråder....   

Jeg ante ikke at det var regler for hvem som kunne være på DOL... om det feiler meg noe ? Hva vil du frem til?  Uansett, tenker det står endel om det i tidligere tråder....   

Vil ikke frem til noe som helst, jeg har psykopatologisk kjedsomhet. And as for the tidligere tråder, så har jeg ikke lest no'. Får du no' funky piller?

grublerijenta

Hva velger du selv? Om du vil ta piller?

Hm.

Det gjør de fleste, vel.

Selv missmas velger visst det selv.

Hmmm... missmas ?  du antar at jeg vet hvem det er - men har ikke kjennskap til meg?  

Ja jeg velger om jeg skal ta piller eller ei...  Jeg har ikke vært under tvang, så det har aldri vært et tema, noen mente en periode visstnok at jeg skulle medisineres, det ble det aldri noe av.  Jeg har en sterk vilje...Ikke kødd med den...

Annonse

Hmmm... missmas ?  du antar at jeg vet hvem det er - men har ikke kjennskap til meg?  

Ja jeg velger om jeg skal ta piller eller ei...  Jeg har ikke vært under tvang, så det har aldri vært et tema, noen mente en periode visstnok at jeg skulle medisineres, det ble det aldri noe av.  Jeg har en sterk vilje...Ikke kødd med den...

Trenger ikke medisiner om man har sterk vilje, da er det bare just do it, så gjør man det, og slipper medisiner.

Ja, hvorfor ikke?

Anonymkode: 47fca...219

Fordi det høres så dumt ut. Det må være det mest oppbrukte suffixet for firmanavn innen telekommunikasjon og teknologi. Det høres så "bra" ut, med "tech", liksom "technological".... oohhhhhhh.... fancy fancy.

grublerijenta

Trenger ikke medisiner om man har sterk vilje, da er det bare just do it, så gjør man det, og slipper medisiner.

Det gjelder ikke alltid og for alle...jeg valgte det bort...det har forsåvidt vært et helvete det, ikke sikkert jeg anbefaler det til andre.  Men å ta et valg, innimellom all synsing og kategorisering (....) kan være klokt 

Det gjelder ikke alltid og for alle...jeg valgte det bort...det har forsåvidt vært et helvete det, ikke sikkert jeg anbefaler det til andre.  Men å ta et valg, innimellom all synsing og kategorisering (....) kan være klokt 

Jeg lurer veldig på om jeg hadde klart meg uten antipsykotikaen. Blir verre hver gang jeg tester å redusere... men ved nærmere undersøkelser så tror jeg ikke det er så uheldig å bruke det om man ikke tar for stor dose. Har jeg noen bivirkninger? Sannsynligvis ikke. Så hvorfor risikere noe, ved å forsøke seg på avvenning?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...