Gå til innhold

Tar du slike firma seriøst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

30

• grublerijenta

23

• Lurings

2

Populære dager

grublerijenta

Jeg lurer veldig på om jeg hadde klart meg uten antipsykotikaen. Blir verre hver gang jeg tester å redusere... men ved nærmere undersøkelser så tror jeg ikke det er så uheldig å bruke det om man ikke tar for stor dose. Har jeg noen bivirkninger? Sannsynligvis ikke. Så hvorfor risikere noe, ved å forsøke seg på avvenning?

Anonymkode: d9b1b...e27

Jeg tror du kjenner deg selv bedre enn jeg kjenner deg..haha...og jeg har jo faktisk utrolig lite peiling på dette.  Jeg vet hvorfor jeg ikke ønsket medisinering og  stod for det valget.  Sikkert ikke alle som er enig i at det et klokt valg.  Det høres ut som om du vet hva du gjør og er bevisst på dine valg når det gjelder dette

Jeg tror du kjenner deg selv bedre enn jeg kjenner deg..haha...og jeg har jo faktisk utrolig lite peiling på dette.  Jeg vet hvorfor jeg ikke ønsket medisinering og  stod for det valget.  Sikkert ikke alle som er enig i at det et klokt valg.  Det høres ut som om du vet hva du gjør og er bevisst på dine valg når det gjelder dette

Ja, for så vidt. Jeg har veldig bra medisiner og dose nå. Ting går på skinner, i forhold til tidligere.

Annonse

grublerijenta

B-4ZhuUWwAAAgAh.jpg

Fulltreffer :)  Min favoritt - alltid en kalender av Lunch på veggen....men Innovasjon Norge støtter ikke hvis man har tenkt å drive utenfor Norge...marked ja, men da blir henvisningen til norsk skjemavelde feil...

Annonse

Fulltreffer :)  Min favoritt - alltid en kalender av Lunch på veggen....men Innovasjon Norge støtter ikke hvis man har tenkt å drive utenfor Norge...marked ja, men da blir henvisningen til norsk skjemavelde feil...

Har De Aspergers?

Anonymkode: f8d87...187

grublerijenta

Har De Aspergers?

Anonymkode: f8d87...187

Nei.....jeg sluttet brått å bry meg om "betegnelser".. det førte ikke noe godt med seg....å bry seg om det for meg, understreker at det gjelder meg!... For andre kan det bety forskjellen på  et liv, et bedre liv, et godt liv - og være nyttig og nødvendig...

grublerijenta

Kan jeg få støtte fra Innovasjon Norge? Hvis jeg skal rette meg mot Norge, vel å merke...

Spør "Tinteguri" hun vet det, det blir bare synsing om jeg skal svare på det...for jeg vet ikke...alle Norske institusjoner gjør jo noe jeg innimellom synes ikke følger helt intensjonene, men så har jeg sterke meninger da...om noe/endel...

Nei.....jeg sluttet brått å bry meg om "betegnelser".. det førte ikke noe godt med seg....å bry seg om det for meg, understreker at det gjelder meg!... For andre kan det bety forskjellen på  et liv, et bedre liv, et godt liv - og være nyttig og nødvendig...

Hvordan kan det komme noe godt ut av å definere seg selv ut i fra en diagnose? F.eks. hvis man har fått diagnosen paranoid personlighetsforstyrrelse. Hvis en tror flere av trekkene gjelder enn selv enn de egentlig gjør, fordi man har fått diagnosen. Man leser om mekanismene i diagnosen, og tror at sånn er man, selv om diagnosen egentlig bare er en overfladisk beskrivelse av symptomer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...