Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skulle på byen med noen nye "venninner", og en dame der som har møtt meg en gang før, altså hun kjenner meg ikke og vet ikke hvor hardt jeg driver og trener hver uke eller hvordan jeg har slitt med bulimi i ungdommen og har lagt om livsstilen, plutselig sier hun: "mxxmas, du er nydelig, du har et nydelig ansikt, MEN HVORFOR TRENER DU IKKE???????????"

SÅ JEG ER SÅ TJUKK AT FOLK SYNES JEG ER DVASK OG UTRENT???????

Jeg svarte som sant var at jeg trener med PT og lever på 1200 kcal om dagen, da sier hun:" Men hvor lenge har du gjort det?"

Jeg følte meg for tjukk til å dra på byen da, alle tok hennes parti, mente jeg var for sensitiv osv og burde ha sosial intelligens.

Jeg dro og gråt og gråt.

Hun fikk meg til å overspise og spy, så jeg var spent da jeg gikk på vekta i morges. Tok lang tid før jeg orket å spy, men gikk greit da jeg endelig hadde mot til å putte hånda i kjeften. Men jeg hadde gått ned i vekt likevel. Tross burger og godteri i det siste. Min PT ville ikke likt det. Men da er det bare å fortsette den gode nye livsstilen og det blir ikke mer spying. Jeg stoler mer på at den nye livsstilen funker når jeg hadde endelig gått ned i vekt. Da kan jeg legge bort umodne mestringsstrategier for en stund.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/408390-hun-fikk-meg-til-%C3%A5-overspise-og-spy/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra at folk er fysisk aktive, men jeg liker ikke den holdningen mange har der de prøver å gi deg dårlig samvittighet for at man ikke trener eller er like sprek som dem. Noen er naturlig atletiske og da skal det ikke så mye til før trening har effekt på dem, mens andre kan trene masse uten at det synes på veldig godt. Det er vel heller ikke så lenge siden du la om livsstilen, så det vil ikke synes på deg helt enda. Man skal ikke presse det mer enn man orker, for det er da man oppnår varige endringer.

Jeg synes ikke du var for sensitiv som tok deg nær av dette. Slik snakker man ikke til folk man ikke kjenner godt. Som du sier vet hun ikke om bakgrunnen din. Vær fornøyd med de tiltakene du har gjort, og ikke la en dame som ikke kjenner deg bedømme livsstilen din :)

Jeg levde på junk food lenge, men trene har jeg egentlig alltid gjort. Men greia er at jeg har lagt på meg 40 kg av medisiner også. Så sånt sårer noe enormt. Men nå skal jeg stikke på trening igjen. Cyckling og strenght & core.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...