Gå til innhold

hva føler du nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er bekymret. Strever med å sove og sovner ikke inn av meg selv før på langt på natt, og når jeg sovner våkner jeg tidlig.

Jeg kjenner også på følelsen av å være redd eller grue meg. Jeg vet jeg burde ringe legeekontoret og be om time til fastlegen for å drøfte innsovningsmedisin. Han vet jeg ikke bruker det ofte. Jeg har hatt 20 stk. i tre år nå, men likevel føler jeg at jeg ber om for mye. Må også ta opp et par ting til :(

Men, ja, livet er bra! I morgen kommerr min kjære og snille far. Det blir koselig å se ham igjen. Han kjører mer enn 50 mil ene og alene for å hjelpe meg praktisk!

Men, ja, livet er bra! I morgen kommerr min kjære og snille far. Det blir koselig å se ham igjen. Han kjører mer enn 50 mil ene og alene for å hjelpe meg praktisk!

For en snill far du har! Sånt gjør min far også, og jeg setter utrolig pris på det. Selv påstår han at han ikke stiller nok opp for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...