Gå til innhold

kan jeg bli full, når hele meg består av fett?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg skal på nabofest med drikkeleker i helga. Kan jeg bli full av drikkeleker, selvom jeg ikke har noe særlig med muskler men veier 113 kg i rent fett? Jeg håper påmå bli litt sjanglefull for da blir alt så morsomtnog da blir jeg ikke utskillt fra mengden. Jeg drikker svært skjelden, i forrhold til de som fester en gang i måneden.

Fortsetter under...

Blomsterfluen

Ja, du kan bli full like lett som alle andre. Vær så snill å ta det litt pent. Det er farlig å drikke seg pære Full.

ok. Jeg skal ikke drikke så fort, sån at jeg kan kjenne når jeg har drukket nokk.

Jeg skal på nabofest med drikkeleker i helga. Kan jeg bli full av drikkeleker, selvom jeg ikke har noe særlig med muskler men veier 113 kg i rent fett? Jeg håper påmå bli litt sjanglefull for da blir alt så morsomtnog da blir jeg ikke utskillt fra mengden. Jeg drikker svært skjelden, i forrhold til de som fester en gang i måneden.

Du består selvfølgelig ikke av 113 kg rent fett. Du har skjelett, blod, indre organer, muskler (joda, ellers hadde du ikke stått oppreist), flere kg hud og mye annet. Drikk med måte da, voksne som blir fulle er bare flaut og dumt.

Blomsterfluen

Du består selvfølgelig ikke av 113 kg rent fett. Du har skjelett, blod, indre organer, muskler (joda, ellers hadde du ikke stått oppreist), flere kg hud og mye annet. Drikk med måte da, voksne som blir fulle er bare flaut og dumt.

ok. Så det er kulere med unge som blir fulle? Jeg bare lurer på det. Jeg danset på party med en full 36 åring og han var kjekk og snill og morsom.

Annonse

ok. Så det er kulere med unge som blir fulle? Jeg bare lurer på det. Jeg danset på party med en full 36 åring og han var kjekk og snill og morsom.

Nei, men det er lettere å forstå at en 18-åring blir for full ettersom h*n forhåpentligvis ikke har så mye erfaring med å drikke ennå, enn en som er 30+ og som absolutt burde vite bedre. Jeg har aldri skjønt vitsen med å drikke seg full uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...