Gå til innhold

Barn og unge jenter antastet av asylsøkere

Anbefalte innlegg

Gjerningsmennene var på Oslofjord Convention Center, som er Utlendingsdirektoratets akuttmottak for asylsøkere i Vestfold.

Både Stokke-ordfører Erlend Larsen og ordenssjef Frank Gran i Vestfold-politiet bekrefter at det har vært minst tre hendelser der mannlige asylsøkere har skremt unge jenter i Melsomvik-området.

– Dette dreier seg om kulturbetingede utfordringer. Det går på holdninger de har til yngre jenter som beveger seg ute, uten følge av mannlige slektninger, og ikke slik de er vant med fra arabiske land. Vi regner med at det er derfor de har gjort dette, sier politiets ordenssjef.

http://www.tb.no/stokke/asylsokere/politi/barn-og-unge-jenter-antastet-av-asylsokere/s/5-76-211141

Anonymkode: 7e4b0...531

Fortsetter under...

Kulturell berikelse, trodde det var det vi likte jeg ? Mulig jeg har misforstått noe

Rent hypotetisk (og offtopic) sett,  tenk at der er to onder som kjempe mot hverandre, for eksempel (nazistgruppe 1 og nazitgruppe 2), nazistgruppe 1 taper, nazistgruppe 2 vinner, nazitgruppe 1 vil derfor bli utslettet av nazistgruppe 2, nazistgruppe 1 banker på døra til Aorge, hei vi trenger beskyttelse. Hva gjør vi? Vi slipper dem inn og lar de berike oss, fordi alternativet er ulovlig i henhold til menneskerttighetene.

Anonymkode: 9cab9...1cb

Da er det bare en ting å gjøre... Send dem dit de kom fra.

Ja, det kommer sikkert til å skje. :rolleyes:  Vi er humane her i landet vet du, om noen småjenter blir antastet er det en pris vi er villig til å betale. :ph34r:

Anonymkode: 7e4b0...531

Opplevde det samme med datteren vår i muslimske Tyrkia, selv om hun var i følge med sin mor. Fyren ble bedt om å stoppe, men gav seg ikke. Først etter at mannlig følge dukket opp, fikk hun være i fred.  Nå ser vi hvorfor muslimer trenger bruka og nikab på sine egne. De er jo ikke vant med å styre seg i det hele tatt.

Anonymkode: cb651...33d

Annonse

Hvis man er født og oppvokst i et samfunn der jenter og kvinner uten mannlig følge=fritt vilt er det ikke å vente at man skjønner vår kultur helt uten videre. Disse mannfolkene trenger krystallklar informasjon om hvordan man ser på og oppfører seg mot kvinner her hos oss før de får lov å gå ut av døra på asylmottaket. Jeg vet ikke hva slags regler som gjelder nå for asylsøkere som begår overgrep, men hvis jeg fikk bestemme skulle det gitt rødt kort og billett hjem. 

Jeg vet ikke hva slags regler som gjelder nå for asylsøkere som begår overgrep, men hvis jeg fikk bestemme skulle det gitt rødt kort og billett hjem. 

Ja, det skulle gjerne jeg også se, men dessverre ser det ut til at utlenninger som begår kriminalitet, enten det er narkotik, ran, overgrep eller drap, blir de sirkulerende i det norske rettssystemet istedenfor... "Alle skal ha lik behandling...", ja, hvis man har blitt innvilget norsk statsborgerskap, om ikke... Ut... ->

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...