Gå til innhold

Bøker til gutt 12 år.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg trenger tips til lesestoff til sønnen min på 12 år. Nå leser han "Adrians atlas" og liker den veldig godt. Han er ganske god til å lese og liker krimbøker. Noen tips?

:-)

Har han lest Clue-serien til Jørn Lier Horst? Eller Kunst-detektivene-serien til Bjørn Sortland?

Har han lest Clue-serien til Jørn Lier Horst? Eller Kunst-detektivene-serien til Bjørn Sortland?

Jeg tror det er den Clue-serien han ikke liker. Kunst-dektektivene serien elsker han og har lest alle bøkene. Men det skal ikke forundre meg om det kommer ut en ny bok i serien nå til jul..?

Annonse

Jeg tror det er den Clue-serien han ikke liker. Kunst-dektektivene serien elsker han og har lest alle bøkene. Men det skal ikke forundre meg om det kommer ut en ny bok i serien nå til jul..?

Johan B. Mjønes - "Død manns kiste", "Blodspor i Klondike" og den helt nye "Kaptein Nemos testamente"; den siste har jeg ikke rukket å lese selv heller, men de to første er kjempespennende!

Johan B. Mjønes - "Død manns kiste", "Blodspor i Klondike" og den helt nye "Kaptein Nemos testamente"; den siste har jeg ikke rukket å lese selv heller, men de to første er kjempespennende!

Takk for tips! Er det vanlige barne/ungdomsbøker? Sønnen min er ganske god å lese men ikke super god.. ;-) Han er ikke kjempe glad i å lese så jeg tenkte at gode bøker kanskje ville stimulere leselysten. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...