Gå til innhold

Er det bare jeg som er her i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er her :) Men jeg er litt sliten så jeg klarer ikke finne noe lurt å skrive :P
 Også ser jef på en fjåsete film på tv så jeg er en reklamepause-doler ;)

Kjekt at du er her da :) Klarer ikke finne på noe lurt å skrive jeg heller, er vel snart leggetid. Du ser på film ja, jeg venter på norske talenter. 

Kjekt at du er her da :) Klarer ikke finne på noe lurt å skrive jeg heller, er vel snart leggetid. Du ser på film ja, jeg venter på norske talenter. 

Jeg tror jeg skal legge meg når filmen er slutt. Sov så dårlig i natt så jeg er trøtt og sliten.

Annonse

Det var ikke så mye aktivitet her i kveld, nei, synd for meg som ikke har tenkt å sove i natt...

Ingen fare, jeg er bare slik, jeg trives med å være våken om natten. Nyte ro og fred, stillhet og ensomhet, fin arbeidsro. Jeg blir avslappet og rolig inni meg når huset faller til ro og trafikken blir et minimum 30 min. unna sentrum i Norges nest største by...

Håper alle sover godt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...