Gå til innhold

Nok en innvandringsmotstander står i fare for å miste jobben

Anbefalte innlegg

I en Facebook-debatt om flyktningstrømmen til Norge har altså styrer Else Marie Shalmi i Hvitsten naturbarnehage kommet med svært kritiske kommentarer.

I en Facebook-debatt om flyktningstrømmen til Norge har altså styrer Else Marie Shalmi i Hvitsten naturbarnehage kommet med svært kritiske kommentarer.

Dette og andre bemerkninger i samme gate har fått flere til å reagere – ikke minst fordi hun er styrer i en barnehage med et etisk regelverk.

Men Else Marie Shalmi mener selv hun har rett til å komme med disse uttalelsene. 

– Jeg ser at det blir hevdet at jeg har skrevet dette på jobben. Det stemmer ikke – jeg er for tiden sykemeldt. Derfor er dette mine private ytringer på Facebook og dette må være innenfor ytringsfrihetens rammer. Imidlertid er det tydeligvis noen som prøver å ødelegge for deg hvis du mener noe annet enn det som er den offisielle meningen i debatten om flyktningesaken.

– Jeg reagerer kraftig på at en person har delt mine personlige kommentarer med en lenke til hjemmesiden til min arbeidsplass. Denne personen lurte også på om foreldrene visste hva slags meninger jeg ga uttrykk for i debatten på Facebook. Men dette synes jeg er å gå langt over streken.

http://www.vestbyavis.no/nyheter/hvitsten/vestby/barnehagestyrer-med-knallhard-innvandringskritikk/s/5-53-39017

Her i landet er det tydeligvis ikke rom for egne meninger lenger. Ordnung Muss Sein.

Anonymkode: 13c8e...112

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...